25 May 2011

aku ade satu masalah problem

bukan satu je masalah aku..sebenarnya banyakkkkk masalah problem aku..tapi bior jelah aku pk sendiri..tapi yang ni..the current one yang ni hah..mintak permission boz..korang pon tau kan..boz aku ni so nice dengan anak2 buah dia..n walaupun boz aku baik n walaupun pagi esok dia ade meeting kat luar takdak kat opit tapi bile nak mintak permission keluar time office hour mesti aku rase jantung aku rase nak tercabot muke pucat plus takut..nak bukak mulut bagitau huihhh aku rase berat nye..tak brani!padahal nak keluar pon nak beli 5S stuffs untuk zon aku gak..bukan bergebang2 tak tentu hale (sikit2 la..usha barang sendiri gak..teheee..)oho0o..tu pasal la aku takot sangat kot..nawaitu tak betul..huhu.. -_____-' tapi still main purpose beli barang 5S tau..nak sedapkan ati sendiri..he..haih..awatlah aku penakot sangat nih! >.<'

4 comments:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

try back to main purpose, semoga d'pmudahkn. (ins-allah)

luffy said...

cah..ko nye number phone bape?jadi x gi wedding noli n fir?

luffy said...

cah no fon ko bape?jd ke gi wedding noli n fir

ain said...

ha tulah..tukar2 phone lagik..kan da ilang num aku..cet cet!nti aku msg..