28 May 2011

konvo adik


konvo adik aku last 2 week kot..huhu..baru thegeh nak upload..ehehe..tibe2 je malas nak update belog sendiri..ah bukan tibe2..cakap jelah memang ko dasar pemalas nak update..haha..konvo kali ni untuk her degree pulak..aku bile nak ade degree nih..huhu..

kiut miut kan muke anak buah aku murnialiah nih..geram aku tengok..senyum chantek..geram rase nak kiss2 je..bile nanges tak kiut..geram rase nak cubit2..ha..time ni..adik aku da pegi dulu sebab dia da nak kene berkumpul masuk dewan..sementare tu kitorg carik parking..konvo kali ni buat kat dewan baru dia..datc..nice hall but the tangga why so hell!evalator plak dia bagi kat mak pak yang ade invitation kad je..nenek aku pulak lutut mane kuat dah..warge emas le gamak nye..end up duk kat bawah..cian nak tinggal kan dia duk kat bawah meanwhile aku ngan murnialiah naik atas beli makanan..yelah kang dia nak gi toilet ke kene culik ke kene ngorat ke..haha..jual2 makan sume kat atas okeh..kene panjat tangge tinggiii..tapi part ni memang lawak..at 1st si kecik ni kate 'adik panjat sendiri'..ok lets seeee..minah ni kan..mate duk tengok atas jap2 kiri kanan..bukan watched her step..kaki langkah ikot suke dia je..alang2 dia slow panjat tangge aku usha blakang..hambek kau orang duk tunggu minah ni naik tangge satu2..wakaka!'adik laju sikit dik..kat blakang da jem..he..' bley dia jawab..'adik da penat la makngah..nak dukung...' aku..'hah! T___T adik nih..yelah2..' ade lagik separuh perjalanan to the hell..huhu..sampai je atas tibe2 aku feeling2 cam da loss weight 10kilo la..nyawe pon kurang 10thn..huhu.. -___-' ..tibe2 si kecik tu cakap.. 'makngah adik nak turun nak jalan..adik da besar'..'ah ye dan2 la ko kat ko da besar'...

korang ingat konvo ni kejap ke..lame okeh..aku dah kate kat derang dah..better duk rumah je..golek2 ke gi jalan2 kat alamada ke..ekh degilll nak gak pegi..skali baru kul 2 masing2 ngaruk meroyan nak balik la nak tdo la..eeee..stress sekejap..atok aku tu xpe gak..dia duk diam2 kat situ je..ni ha..minah kecik nih..adoilah nak layan dia sorang nih..'mane mak nih..lambat nye..terhegeh2..' aku..'mak ngan ayah kat dalam dewan la..kene tunggu sampai abes majlis baru derang boleh kuar..makchu??'..'makchu pon kat dalam dewan jugak..nanti adik blaja la rajin2 pandai2 macam makchu nanti boleh duk dalam dewan amik scroll..'..'adik nak balik~~~(about to cry da minah ni) okeh jom jalan2..last2 aku bawak dia gi padang tu..suh dia lari..haha..kijam kan aku..panas2 bute buli anak buah suh dia lari kat padang..tapi dia gembire je..haha..lari sikit je..da meroyan sangat nak balik..aku gilah tengok2 ade bus nak jalan..skali pak guard tu kate bus kul 5 kang baru ade balik..shit ar!pastu aku da malas nak cite ape jadik..

but belum abis majlis..ayah ngan mak aku da kuar dulu..sebab aku msg ayah bagitau aliah da meroyan nak mak..minah tu dia ngantuk tau..aku susun2 kusi biar dia boleh baring pon tak nak gak..nak makkkk..haiyo..tapi still behave tak nangis..phew!rahsia kejayaan adalah siap sedia makanan tuk dia..ehehe..mase abes majlis konvo tu..ujan pulak..so takdak pic kat area2 uitm..tros booked amik studia pic..yeah!ramai sunggoh aiii orang..tunggu que kejap je..yang ramai tu family sedare mare sepupu sepapat nak amik pic jugak..huhu..






1 comment:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

Bunyi mcm nk smbg degree.. huhu