19 May 2011

late night update


hi peeps!curently i'm watching odd girl out at 8tv..boleh layan lah..sambil2 tengok fb..tengok jelah..tak buat ape..ntah bile aku nak delete acc fb pon tak tau lah.. -____-' aritu ye ye oo je kate nak delete acc fb..non ado..hmm..aku biar gitu je..cuti2 ni aku tak bace komik..tapi aku layan anime..huhu..almaklumlah kat rumah ade streamyx..best ah nak layan komik..kang balik ptjy layan anime pakai berukben makin jadik beruk mak nyeh kang tahap kelembapan dia..huhu..

duk kat rumah dengan anak2 buah memang tak ar nak bukak lappy..kang aku bukak bukan aku yang duk main..anak2 buah yang qonquer..nak men gem la nak tengok katun la..last2 time pas derang naik atas tdo baru boleh bukak lappy baru la terhegeh nak edit pic baru tulah nak tengok tu ini..huhu..kejap jelah on..

cume malam ni je aku terlebih rajin sikit nak update belog..hahaha..tapi kejap je nih..sebab mate aku pon da ngantuk..thats for now..ekh sok korang keje ekh..ekekekeek..best oh cuti duk rumah golek2 ngan ulat bulu aku nih..suke buli bliau!ha..keh ar..da malas nak pk nak cakap ape lagik.. -___-' mari kte tdo!nite peeps! :)

No comments: