16 May 2011

kali ni baru betul2 cuti

morning peeps! :) how's ur weekend?i have a wordless greatest wonderful blissfully my weekend!hambikkk kau!family aku semua ade kat sini!gembire nye aku..betul la adik aku kate..tengok anak buah aku yang kecik skali tu memang rase nak tampo2 je..geram!da kepoh2 same naik nak cakap jugak..haha..

minggu ni 1 ari je aku keje..pastu rabu khamis jumaat aku cutiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!yeay!cuti balik jb!maybe petang ni or malam ni or pagi esok gerak balik jb..haisssh!rase nak halfday je..nak cakap kat boz tapi takot!sebab pagi tadi dia cakap dia jumpe lipas dalam drawer dia..aku cakap aku taknak bersih kan..eee takot!kang lipas lari2 aku pon same naik lari lintang pukang..serupe takyah besihkan..muahaha!sori boz..yang ni i surrender awal2..boz aku duk ketuk2 drawer dia dalam bilik, aku kat tempat awal2 da siap2 naik kaki kat kerusi..eeeee...takleh la...lipasss..eeeee..jumpe lipas boleh pengsan ooh!erk! /

nak balik rumah cepat2..nak jumpe ulat bulu mak ngah nak tampo2 nak layan dia cakap2 nak buli2 bliau..ohoo ayah aku n anak buah aku yang first tu demam pulak..kakak sampai muntah2..tapi kakak, takyah la cite detail kakak muntah kuar ape kat mak ngah ye..sadis nye rase..kembang2 tekak mak ngah nak makan..huhu.. -___-' ayah aku pon same demam..semalam gi konvo (tangge nak gi dewan baru dia tak macam hell plak..) adik aku, petang tu abis konvo ujan pulak..makin berdenyut la sakit kepale ayah aku..balik2 tu ayah aku mand, makan, pas makan ubat tros masuk bilik tdo..tak larat sangat da tu.. :( tapi pagi tadi aku tengok dah demam dia da kurang ckit..lega aku..anak buah aku je panas badan dia belum kebah lagi..poor my little niece..sabar ekh kakak!

pagi tadi aku berbulu je ngan derang..ye ah masing2 cuti kan..aku pulak kene keje.. T_____T pastu masing2 duk kerumun kat ulat bulu tu je kan..jeles!masing2 buat derk je aku nak gi keje..hampeh betul! -______-' nanti korang nak gi shah alam kan..slamat maju jaye ekh bace map aku lukis tu..ehehe..lukis map cam hell..maps sampai 2 muke surat siap bersambung2..wakakaka!gile keji!padahal abg ipar aku bawak gps..nak gak yang aku lukis kan..haaa hambik ko map aku..wahaha..!

3 comments:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

cuti lama.. khee..khee..

since when,.. ^^
ade buka jawatan kosong kt cni..
tuk sape xkje..huhu.. cer-nengok-> www.jobsmalaysia.gov.my / esok last bole apply.

Taib ^ _^ Cr0zex said...

salam,
actually minx ecah kasi kt adik, sbb sebelum ni ecah ada ckp adik nk cari keje tempt lain.. (jd sy forward2 kan).. agensi2 lain pon ade nk guna tu.. he.. =)

ain said...

sy da bgtau dia pon..thanks for the info k..