08 May 2011

emak



dearest my emak,

:p happy mother's day mak!ailebiu muah!ehehe..to my akak, happy mother's day jugak..hah korang yang kat jb tu jangan nak celebrate without aku ekh..jalan2 pon jangan..tunggu aku ade baru boleh celebrate jalan2 same2..ehehe..n sile le datang sini cepat2..cant wait to meet up my family!



kalau nak decribe pasal omak den memang tak cukup sehari..n ofcoz ar mane2 mak pon akan buat yang terbaik untuk anak dia kan..kang aku decribe banyak2 pon same je ngan mane2 peeps yang buat entry pasal their mother..kang orang nyampah pulak..

daripade decribe mak aku..better aku decribe aku mase kecik2 dulu..wey dolu2 aku siyes degil yang amat!masyAllah..degil nauzzubillah!degil tahap kene blasah ngan getah paip..degil kan aku..ehehe..ekh ekh aku cite bunyik cam vangge je kene blasah kan..haha..tu sebab degil tak nak dengar mak cakap tu lah aku dapat adiah blasah..mak kate jangannnn aku buat jugak..kan tak pasal2 dapat getah paip..haha..kalau aku tak rase sakit nye kene blasah tu confirm aku tak jadik orang..kire la ni elok sikit ar..degil tu tetap ade..degil nak follow the rule..wakaka!ade bende aku boleh ikot rule..ade bende aku rase aku taknak aku tak ikot la..sori ar aku nak skema2 nih..ehehe..tapi degil2 aku takde la sampai nak nyusah kan orang lain..

seeeee nampak tak ke'synchonised'an cite aku ngan mak aku..mak blasah aku baru aku sedar diri..ahahaaha..la ni da besar2..bile cakap2 balik pasal ni boleh jadik gelak jelah..hehehe..oh kes aku kene blasah tu bukan aku sorang je..akak aku pon kene skali..ehehehe..



nota kaki: sebab2 kene blasah terpakse dirahsiekan..


5 comments:

Unknown said...

ko degil ek chah???hahahahah :p

ain said...

betul oi..nape?nampak aku cam suci kan..ekeke..aku degil..sile caye!hehehe.. :p

Monamie said...

hahaha ..aishah memang si degil. so aishah.. sila jangan degil! kesian mak oi! :)

dan jangan suka merajuk ngan mak ok!?? ;p

i miss u aishah sipot! hahahah muah2

ain said...

ala..majuk2 manje je..wahaha!
sipot??!hampeh mon mon!i miss u more!! >:D<

ain said...

ehehe..sesaje je buli2 manje ngan mak..he..sipot?!!ceh!i miss u more kmona!! >:D<