04 April 2011

ape bende ni


ape bende ni?


ape bende ni?


ape bende ni?



ek apo kona ekau nih..den ilang sobau den balik rumah tdo tak datang koje kang..since pagi tadik aku asek dengar tuuuuuuuuuuuu jek..haih!naik pening pale aku..penat nak carik jawapan.. -__-" lagik tadi aku duk statikk je kat tempat tak gerak kemane..hamboi2..makin berlemak la lemak2 dalam badan aku..aku aku aktif memang cepat je aku bakar ko cik lemak..la nih asek duduk je..ade chance la cik lemak nak tepu dalam badan aku..huhu..boz nih..ade bilik2 besar2 nak jugakkkk buat keje depan meja aku..nak usha komik update pon tak boleh..line tak clear.. T___T kasi ar chance ur pa nak layan blues2 on monday..teheee..




10 comments:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

nk tiket x.. ekeke..

ain said...

aik awk xnak pegikah?

Taib ^ _^ Cr0zex said...

rasenye sy xpegi.. mm..

Taib ^ _^ Cr0zex said...

fikir lah dulu.. huhu..

ain said...

dapat seat yang mane?

Taib ^ _^ Cr0zex said...

Owh.. nnt sy tgk2 kan.. :-)

ain said...

okeh boz!

Taib ^ _^ Cr0zex said...

Ai ai cip!

Taib ^ _^ Cr0zex said...

uits.. awk
tiket sy da bg free je dkt kwn2.. ade jgk m0i fren kat opit y xnak..huhu..reason dia sbb ari sbtu.. xpe lah.. btol jgk lg pon tempat tu bumbung pon xdak (paneh).. mm.. :-)

ain said...

owh2..gud2..rugi oh tak gi..hukhukhuk..