27 April 2011

bergebang

arini aku cuti taknak buat keje..ekeke.. :p sebab arini boz aku cuti!finalllly(phew!) bliau betul2 cuti..tak call tak datang opit tak sms2..tapi aku tak tau la kat officer2 aku dia ade kacau..tapi yang penting dia takdak kacau aku..what so heaven..since cuti CNY baru ni lah dia amik cuti wey..sebelum2 ni ade gak la dia cuti..tapiiii..kang pagi masuk opit..petang balik..serupa tak cuti okeh.. -____-'

petang semalam pon aku da cuak dia tarik balik cuti dia..sebab ade 1 company nih tetibe plak anta email notice board meeting esok la jugaaaaak ko nak buat..eeeessshhh..dah le tak check ngan aku tarikh ke hape..tetibe email suh gi meeting..ntah ape ntah boz aku tepon cakap2 ngan dia..confirm la arini dia cuti..weeeeee~~ ^^,(tapi mukes gumbire haroslah di cover supaye tak kantoi ngan boz..he..)

pagi tadi syok oh ujan..da la boz pon cuti kan..kang tibe2 ade setanggg jaat hasut suh masuk kul 9..ehehe..tapi idak le aku buat..aku da bajet nak datang ngam2 8.30!skali ina msg aku nak tumpang pi keje sebab ujan..uhuhu..dia lak masuk kul 8..bersedup gak le aku siap..time ujan lah sume orang lambat..sume duk msg 'cah lambat ckit' cah tlg punch' cah tu 'cah ni' cah morning'..lagik bedezupp aku siap..tapi tetap after 8 kitorg kuar rumah..ehehe..senang cite bangun da terlambat giler ah..mentang2 la ngah peot suke2 ati nak bangun lambat..ha..

pagi2 aku settlekan saki baki keje yang boz kuar kan..pas settle sume..1st thing to do is bace komikkkk!!yihaaa!lame gile tak dapat bace komik ngan tenang..huhu.. layan sampai lebam ar..puas ati aku! :p

kalau ade boz aku takleh nak jimba2 jaoh2 kan..arini kul 12 aku dah kuar..ahahaha..what the seronok..siyes cam jakun2 bile kuar tengah2ari.. -____-' panas oh..soping ape2 yang patut pastu kitorang blah lunch kat subway..kenyang sampai malam!siyes..makan sandwich subway aku boleh tahan kenyang sampai malam..berbaloi la dengan harge dia..huhu..

masuk opit feeling2 nak buat list expenses for may..haremssss..aku duk blog walking..sok luse la aku buat..he..alamakkk k.azmah offer bli ipad 6rat je wey..tuk pa2 je..tapi nanti dulu..sabo cah sabo..buat mane yang penting dulu..huhu..tapi aku rase pon ade da ketinggalan bab2 gadget..tadi tu pon terkial2 mane nak carik setting..maybe aku dapat boz yang tak brape dengan gadget2 so aku pon tak amik port nak update diri sendiri..but bile tengok k.azmah kene buat tuk boz dia dengan ipad iphone segale bagai..susah gak kalau tak tau ape function dia..kang salah godeh ilang sume..nak mampos?!!huhu..kalau aku still ngan ex-boz aku confirm aku alert bab2 nih..sebab bliau suke gadget2 ni..kang dia tak paham confirm dia refer aku..tak ijau biru pulak muke aku dia tanye pelik2..huhu.. -__-' just bayang kan kmatun gile update pasal gadget tu jadik boz aku suatu ari nanti..erkk..rase nak resign!ha..


la ni duk tunggu sharp 530pm aku nak blah balik..no tunggu2..ehehe..

1 comment:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

brgebang sambil nyanyi lagu kue sera~sera..ngeee.. Lalala..