25 April 2011

founded moi mirror


weken lepas aku tak gi mane..lepak2 rumah je..jumaat malam tu aku kene piyet pain..sabtu ahad tu pinggang aku rase saket giler..rase nk patah pon ye!duk bergolek kat rumah jelah..btw..aku ade jumpe sorang kawan ni..n ape yang aku boleh describe budak ni..dia cam cermin aku..mean aku nampak diri aku kat dia..nape aku boleh gile confident kate dia cermin diri aku..sebab most routine, likes, pendapat yang same..i can story mory anything tu diz budak..sebab dia tau ape aku cakap..ekh aku cakap bahase alien ke..eh??!haha..aku kasi contoh la..aku suke bace komik..dia pon sebok jugak nak suke bace komik..punyelah banyak website bace komik online..website dia slalu bace komik jugak la boleh plak same ngan website aku slalu bukak..cite dia view pon same ngan aku..ade la 2 3 komik yang same..budak ni lebih suke genre adventure ngan action..aku plak banyak bace shoujo n lawak2..tapi aku still boleh layan lagik komik2 cam dia bace..n aku tak tau apsal dia boleh tau ape yang aku carik..haha..kau nujum kah budak..haha..what the terkejot..tapi aku tak kan m'iyakan atau nak menidakkan statement dia..pandai2 la carik conclusion sendiri..he..aku tau kalau aku iye kan confirm dak ni kembang vangge2 diri..ekekeke..ade bende lain gak yang exactly same..tapi bior le aku kasi 1 ni contoh nye..aku rase bende2 cam ni memang rare gile nak jumpe..dalam idup aku le..idup korang aku tak tau..huhu..


okeh aku ngaku tibe2 aku jadik teruje plus jakun! -____________________-'



4 comments:

Dahniar ahamad said...

budak tu jantina dia bebird ke munge2 cam ko...hehehehe...

ain said...

ekekeke..cube le teke..haha..

Vice@Versa said...

aku rasa bahar nie..sebab aku ada tgk dia baca komik online...bahar kan..huhuhu...;p

ain said...

hishhhhh..xkose nyahhhh~!haha..
komik je boleh layan..yang len tak same lgsg..sipi pon tak..kahkahkah!