19 April 2011

bz collect birthday wishes

:p ekeke..tak dan aih..boz aku ngacau je..dia yang ade meeting kat jpm petang semalam tapi dari pagi dah huru hare kan idup aku..jangan kate pagi tu..stat jumaat lepas tu pon aku da stay back sampai 7lebih siap kan touch up kan material tuk dia..huhu..settle meeting divestment tu aku tengok boz aku kemain legaaaa ar..haha..boleh lepak2 gosip2 ngan officers..he..lega betul!he..tapi yang pelik aku tetap balik kul 6 lebih..aku pon tak tau apsal la makin lewat aku balik keje..means buat2 keje, tengok jam, ekh ekh kul 6 lebih siyot..baru tehegeh2 nak balik..huhu.. -__-'

fyi, arini sepatutnye boz aku cuti..tapi dia kate..katenye dia datang pagi KEJAP coz nak attend meeting pagi pastu balik..tapi sampai la ni dah kul 4 dia ade kat opit wey..KEJAP betul boz aku kat opit kan.. -___________-' tadi ade gak aku tanye dia nak ke aku cancel kan cuti dia arini..ko tau dia jawab ape.. 'cuti dah approve?' T_____T' yes boz!semalam gak dah lulus..bukan semalam dia da tengok ke form cuti dia da lulus..huhu..pastu aku tunggu la dia nak kate ape..dia -space-out- cam biase..adeh.. -____-'

aku ingat dia cuti ni la aku nak gune mase tu for update 5s..kalau dia ade memang tak dan la nak buat..tapi buat gak la ckit2..cume jap2 kene buat keje..kejap2 kene panggil..pastu aku tengah duk tampal label baru..boz ade tolong gak..tolong jadik mandor.. 'senget sikit aishah' dia datang dia betul kan..tapi tak tinggi plak dia adjust..saje perli aku ke hape..cess..pastu dia takde aku adjust balik turun kan ckit ikut aras mate aku!hahaha..



p.s.: suke sangat tumbler tu!!!thank you so much! :)

No comments: