10 April 2011

short update


morning korang! =)
short update aku haruslah dalam bentuk point..haha..kes malas nak karang ayat! :p

  • currently aku ade kat jb!moi home sweeeeeet n besepah home! -__-'

  • actually dari ari khamis lepas aku dah balik sini n amik cuti jumaat..sebab!sile gi point seterusnye....

  • ari jumaat tu rumah aku ade majlis cukur jambul for moi 3rd niece!ulat bulu mak ngah..

  • murniarissa da botak!ok skang boleh panggil budak botak!or baby botak..ahaha..tp still comel! :)

  • pic ade tapi tak banyak.. -___-'

  • nanti la aku upload..haha..

  • tapak tangan aku mengelupas gare2 sabun pencuci pinggan..ekh ke sebab basuh pinggan banyak sangat tu ari..huhu..tapi siyes rase tak selesa..

  • pagi2 suboh sepieee aku dah terjage..ntah ape kes ntah..

  • skang dah kul 9..anak2 buah aku ngan mak bapak derang pon lum turun lagi..weh korang!bangun ar..da kul 9..cess!

  • petang or malam ni da nak kene balik putrajaya..sungguh la tak best! X(

  • ekh ulat bulu mak ngah da turun!yeah!keh nak kacau bliau pulak..haha..

end bloging for this moment..daaaaa..



No comments: