14 April 2011

murni arissa

good a.m korang! =) so fresh today..okeh thats it..now its time to story mory moi weken story..dah masuk seminggu baru t'hegeh nak story.. -____-' nak gune alasan tipikal boleh tak..'saye sibuk'..haha..what the tipikal alasan!macam kau sorang keje b'lambak..i hate people with typical thinking! jumaat lepas (8 april) aku amik cuti sebab rumah aku ade buat majlis cukur jambul untuk anak buah aku yang ketiga, murni arissa..tapi aku balik2 tengok bliau dah botak..kalau ikot sunnah Rasulullah S.A.W. macam ni la..so this is my story begin..

the pengantin..
murni arissa :)
botak sudah..pon aku tengok tetap cun!ha..
bliau pakai suar dah rupe ali baba..ekekeke.. :p

the rewangs..i like this part..

kakak2 murni arissa pon ringan tulang nak bantu jugak..
tapi lebih kepada main2! -____-'
saye dan si botak!ha..

ready for the feast..
tengok baju murni arissa..

its started!full!sampai keluar okeh..pak long aku dari muar pon datang..naik motor berdua ngan mak long..happy sangat derang datang! :)

sementare orang2 pompuan duk dapur..tapi sempat lagik posing..pantang nampak camera dak baju purple tu..nak gak terselit..haha..
seee..last minit mummy dia tukar baju murni arissa..
now i know dari mane aku dapat perangai tu.. -__-' aku kan..kalau nak kuar jalan memang bermasalah..dah siap2 pakai baju sume tibe2 kang tukar fikiran nak pakai baju lain..selagik derang tak ugut nak tinggal kan aku, selagi tu aku duk tukar2 baju.. -_________-' hampeh sunggoh la aih..

after settle the majlis..continue pulak dengan celebrate birthday si kakak, murni amira..close for family members je..kek tu omak den yang bake okeh!walaupun rupe dia tak semenggah tapi sedap sangat!n the gift from her makngah n makchu..

the finale..kemas2!part ni pon aku suke..
adik aku ngelat wey..dia bagi alasan esok dia kene keje so tak leh tolong basuh2 tray kuali bagai..padahal selagi tak settle kemas camne ko nak tdo..rumah tu riuh until 3am..haha..aku n moi kazen, ika tengah basuh segale tok nenek bekas..huhu..tapi sangat happening area dapur..makcik2 aku tulah buat jadik meriah..tak rase pon penat..hehe..


esok pagi nye aku tengok tapak tangan aku mengelupas2..tak selesa o0o..huhu..
keh nak balik dah..