21 April 2011

bile boz pakai minyak wangi ?_?

bruppp~~! alhamdulilah di atas rezeki yang dikurniakan.. :)

baru balik makan kat housing..ala sblah bangunan je..aku ni kalau datang hangin nak terperappp kat opit..ko ajak la gi mane2..haram aku nak gi..berat je montot ni nak bangun..melekat mate aku bace komik..sanggup tak makan..tapi kalau datang hangin aku nak jalan..gigih aku pegi..contoh nye cam arini lah..punce nye boz aku lah..kesah nye stat semalam..

cite dia camni..

semalam la boz aku ade meeting pagi..abes meeting kul 2 lebih..kat meeting tu pulak urusetia just prepare breakfast meal je..masuk opit, kebulur la boz aku..alololo~~bajet nak kuar makan, geng2 bliau dah pegi siap dah nak otw balik opit dah..pastu dia minta tolong aku bli kan lunch dia kat cafe..dia request nak goreng2 je..okeh..guwa pegi..skali budak cafe tu kate tukang masak takdekkk la kak..aku nego pakcik boleh masak pe mintak la dia buat kan..dia geleng pale..cam cilanat..mulut ko ade emas ekh..cukup!2kali tanye tak nak gak guwa blah..buat iklan gempak2 bile nak bli takdak..cam haram..

nek opit inform boz..'takpelah'..pastu dia duk tak tentu arah..jap2 kuar jap2 masuk jap2 jalan bilik officer..kalau aku kat tempat dia pon aku rase kebulur..yelah..boz aku ni pagi2 makan light2 je such as roti dengan buah2 je..lunch baru dia amik heavy..ni balik meeting ntah kene bambu ke hape balik dengan stress sambung makan roti mau tak makin stres..haha..

last2 aku heret dak ida teman aku gi housing bli makan kat sane..seb baik ade uolls!bli sebungkus..mase tunggu tu duk melilau tengok lauk2..what the banyak pilihan lauk..lagik best drp cafe sini..tapi memandangkan kitorg kenyang lagik takde la meroyan sangat tengok kan..ehehe..otw nak balik tu lalu la sepintas lalu kat tempat lauk2 dia...wahhh lala!iman kitorg tros goyah..wakaka!tapi cool la..da kenyang..balik tu duk cakap pasal lala..nampak sedap tempting giler la..isk2..rase nak bli la rase nak makan la..tapi tu hanyelah dia mulut sebab kaki dah mengorak balik ke opit..

boz ak masuk bilik..ekh kate takde tadi..eceh!buat2 surprise plak..haha..aku cakap aku masak..haha..dia buat riak muke yang aku boleh bace dengan jelas..'ekh boleh pecaye ke u boleh masak'..he..baru la aku tengok dia tenang ckit..

pastu aku ngan dak ida duk meroyan pasal lala..walalala!

tu pasal la tengahari ni aku duk gigih pakse kmatun yang lum baik demam gi housing..ayat pembuke aku 'rase nak makan lala la' matun the great sound direct 'ko cakap jelah nak gi housing..aku pengsan kang ko dukung aku balik opit..' ehehe..kantoi pulak..haha..mule2 aku nye gile nak amik sepinggan lala je..taknak makan ape dah..skali ade lak mamat nih duk que blakang aku..tibe2 rase segan sendiri kan nak amik lala penuh sepinggan..aku pon amik ler nasik gak.. T___T tapi lala tetap lebih..haha..n oder milo ais!da lame tak minum milo time keje..hahaha..gile dramatik ko ecah!haha..bukan aku tak nak bli milo ke teh..masalah nye cafe aku nih gune susu yang aku muak!minum sikit sure aku vomit balik..wekkk!

sebelum balik tu aku siap tapau lala on behalf dak ida..n kmatun tapau cekodok panas2 makan otw jalan2 nak sampai opit balik..ehehe..now aku rase perot aku maha munchetttt.. -______-'




p.s. nak gi meeting tadi i saw my boz spray perfume wey..versace..what the pelik aku tengok..ekekeke!

6 comments:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

AIK! LAH!!.. MULUT ADE EMAS...

Taib ^ _^ Cr0zex said...

SY ADE JGK TURUN NGAN BOS MAKAN KT cTU.. DPT LAYANAN SAMA.. ISH2..

ain said...

ehehe..makanan dia pon makin mahal skang nih..huhu..

Taib ^ _^ Cr0zex said...
This comment has been removed by the author.
Taib ^ _^ Cr0zex said...

owh2..

Taib ^ _^ Cr0zex said...

kirenye, bese g.. huhu..