02 November 2010

trip

setelah dibelek2 ditapis2 dikategori2kan..ni jelah pic yang ade dalam simpanan aku..yang len kat camera digital..tinggal kat jb..huhu..tapi tak banyak pic pon aku rase..coz camera kat akak aku..dia lak duk bersilat ngan anak2 dia dalam kete..takdan nak capture..aku lak otw pegi tu aku drive sampai merapoh..tempat tak biase drive aku tak brani la nak amik gambar sambil drive..so stat merapoh baru kuar camera..kat area situ mane ler ade pape..utan memanjang..gua batu kapor ade la..ekh ke batu kapur je takdek gua2..huhu.. :p trip kali ni aku banyak drive..so memang takde pic sangat..memang keje aku la snap pic coz nak bubuh dalam belog..
sandwich telur..bekal mase perjalanan..eceh!; merapoh view; moi wit kakak yang sangat2 tak reti duk diam..last2 dia muntah dalam kete okeh..ngan jeans n seat kete aku kene..huhu..seb baik bawak spare..but its skrit..hoho..n sampai area gua musang meriah ngan banner2 for coming election..seb baik tak jem ke ape..malam tu kitorang jalan2 makan2 n shopping kat wakaf che yeh!oho0o sangat heaven..sebab barang dia adalah murah oi..huhu..seb baik bawak bf adik aku..dia tolong kecek qlate so dapat lah harge murah2!siyes murah..tabikkk spring ar kat aril ke khairil ke..lupe name dia..he..

ni pic kat terengganu pulak..stay one nite kat seri malaysia..pic ni view dari bilik kitorang..kebetulan mase kitorg stay ni esok nye ade acare lumbe perahu panjang..best sangat!n kitorg pegi pasar payang..shopping!!rase nak return balik jekk..best giler!


p.s. pagi tadik mon mon laling da admit for deliver her baby..hope everythin' going well..amin. :)

No comments: