18 November 2010

MMS

mentang-mentang le aku tak balik jb sambut raye..korang korang dan korang giler bersemangat ek anta mms pic makanan kat aku..siyot jek..kijam betol..huhu..tak heran heran sebenarnye TT aku pon masak jugak lah..haha..giler riak.. =D semalam takde buat ape..g seremban pon tak..malas!lepak rumah lagik bagus..rumah aku best!gigih kemas rumah mop rumah basuh segale langsir(langsir rumah kulai 1 beg plastik beso!), baju, comforter, slimot ngan sarung2 bantal aku basuh..haha..4 trip aku buat..tapi tu pon langsir tak settle abes..weken ni sambung basuh lagik..huhu..omak den suh bawak balik langsir2 tu basuh kat cni coz spin washing machine kat rumah kulai tu dia spin tak kering sangat..so angkot ler kat cni..takdek hal la mak..kang da basuh sume tu ain pasang tuk rumah ain dulu ek!hehe.. >:) pastu godeh2 netbook..skali aku jmpe pic wed member sipot aku!!nanti aku upload kat belog ekh..aku suke cupcakes derang..simple & pretty!n ofcoz its purple!haha..tapi aku tak sempat nak rase..tengok2 da licin..hukhukhuk..nangis lagik TT..aritu pon mase balik jb aku ade oder ade sipot nye blueberry cheese tart..da masuk esbok tros lupe pasal tart tu..last2 otw balik putrajaya baru teringat aku tak makan tart tu lagik..nangis lagik skali TT..



p.s. erk..boleh tak aku suspect boz aku bace belog nih? sebab kan tetibe tadik dia cakap aku marah kan dia sebab tak dapat halfday tu ari..ekh i mane ade marah kan u..tu ayat penyate jelah..huhu..ni cam feeling2 nak private balik..ha.. ^^,

5 comments:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

setuju!!!~~... hak hak..b0z awak kant0i ayat penyate.. he...

ain said...

hakhakhak!giler ar kalau betul2 kantoi.. :p

Taib ^ _^ Cr0zex said...

mm.. private lg bagus

Unknown said...

private boleh tapi jgn lupe invite aku! ahahahah

ain said...

ahaks!
ai ai cip! :p