29 November 2010

punce2 aku lambat(ckit!)

start writing @ 9.15am
morning peeps!
boz pegi parlimen suda...yeay!boleh bukak belog.. :p
pagi ni aku lewat bangun plus lambat masuk opit plus lupe bawak kunci plus spare key ade dalam bilik aku!

mintak maap ler tak dapat kejot sape ntah pagi ni.. :p sebab aku pon terrrrrrlewat bangun..subuh pon terrrrbabas..adeh~~..ape nak jadik nih..siyes tak sedar..feeling2 arini cam cuti lagik je..ha..755am baru terhegeh kuar rumah..sampai2 opit dah kul 802am..ni yang lomah ni nak mintak autograph boz..kang banyak pulak soklan bliau.. (~_o") lebih tragik..arini aku lupe nak bawak kunci bilik..hambek kau..tu la weken nak kuar jalan gatal2 tukar beg skali lupe nak masuk kan kunci opit..nak jadik lebih tragis..spare key aku g simpan dalam bilik...ahaha..alamatnye tunggu boz masuk opit bukak pintu tuk PA..ai em sori boz! :p
ni sume gare2 tengok rapunzel..eceh!siang2 sume takdek pulak plan nak meronggeng..da kul 5 baru la tergedik2 nak kuar jalan..haha..mule2 tu nak g avon jek coz dak dania nak bli perfume..skali sampai alkisahnye kedai avon p15 pon da tutup..pk2 dalam kete decide g cuci kete dania..alang2 da kuar, haroslah kitorg kuar jalan jaoh2 ckit..haha..so pas cuci kete tros berambus g ioi puchong..mak aiiii...jammed okeh nak masuk parking..seb baik masuk2 parking ade kete nak kuar so tak la berpusing carik parking..he..da tempuh2 jem(jem nak masuk parking je pon) haros lah betape lame2 ckit dalam tu..haha..tak plan nak tengok wayang..just kalau2 time baik kitorg p tengok..kalau tak, beli je tket dulu tengok ari lain..tup tup ade pulak!paling chantek rapunzel 845pm..haha..3d pulak tu..haros lah tak pk panjang tros je bli..ai em sori ina..we all tengok 3d tanpe ko yek.. :p best gak layan 3d..rase cam dekat je n nak capai je lantern tu..haha..pastu abes wayang 1050pm tros gerak balik..ofcoz la brambus balik coz kedai2 kat soping kompleks tu pon dah tutup..wah2..sangat pelik g soping kompleks tak beli pape..ahaha..kuar je ioi ujan lebat..mek dan bengang je..dah la baru cuci kete..pastu ujan pulak..ehehe..sabo yek mek..janji dalam kete bau besih.. :p sampai2 rumah dah kul 11 lebih..kang kung kang kung tdo 1lebih..huhu..erk..boleh terime tak alasan aku lewat g keje pagi nih..ehehehe.. :p


p.s.: pasni nak tengok 3d cite tron legacy pulak.. ^^,

No comments: