22 November 2010

anugerah menjerit

Bukit Jalil: Sabtu baru-baru ini telah berlangsungnya anugerah berprestij Shout! Award dimane pihak penaja, celcom telah menjemput artis daripada luar negara iaitu Iyaz untuk menghadiri sekaligus mengadakan persembahan pada malam berprestij itu..eceh! :p cukup2..ni 1st show award aku pegi..jadik nilah pengalaman pertame aku..sadis tak..suasane dalam stadium cam dalam disco..haha..moi 1st description..padahal masuk disco pon tak penah..haha..camne aku tau suasane event cam kat disco..cet..hmm sebab lagu2 DJ tu mainkan kot..feeling2 nak lompat2 jugak..haha..n the crowd very enjoyed the show..aku lupe diri skejap!haha..best awesome performance n happening crowd..sound tak brape nak best..huhu..

ni 1st time sayer g show award camni..untuk tidak terrrover dress or jadik seperti paus tersesat dalam akuarium..saye dress bese2 suda..pakai vogue2 bukan lalu pon kat purple carpet tu.. :p

adik sayer dapat 6 tiket..2 VIP & 4 free seating..tapi kitorg decide gune tiket free seating suda..babai VIP seat.. sob sob.. TT
aku lupe nak rotate pic nih..adeh.. (=.=")


A screamers la sangat : adik sayer, sayer & kawan sayer
kenape sayer nampak begitu besar dalam pic nih!!menci i.. TT lagik
tapi sayer rase kawan sayer cam tak brape nak gembire time nih..bliau cam ade masalah je..yelah kadang2 tu sayer tengok dia space out je..tapi sayer tak brani nak tnye..ngeeee~~~...


kat situ ade purple carpet uolls..i loike!tempat artis lalu masuk dewan..ekh ko bukan artis takyah berangan nak lalu situ yek.. :p

shout! awards official car..bawak artis2 jalan kat purple carpet..one car only..

the stage

yang duk kat tengah & kiri kanan tu screamers..time ni lum ramai lagik..

mukes skema awal2 da masuk dewan taking place..tapi ade lagik yang awal..huhu..make kitorg dapat duk nun sayuuuuup tinggi..

when the lights go out..time ni ade sesi briefing..such as..etika dalam konsert..keselamatan n what to do n when to do it bla bla bla..

tengah syok2 emcee tu bagi briefing..makcik cleaner nek stage sapu lantai stage..hehe..tapi makcik ni sporting..screamers shout kat dia, dia boleh buat catwalk n wave hand feeling2 artis gitu..hehe..audience memang sporting & happening la..

tu artis2 masuk dewan..huhu..maap aku duk ujung plus rabun so aku tak nampak sapekah artis2 tu..tetibe je screamer jerit..artis aku tak tau sape..hehe..

opening with show dance..eee..geli aku tengok badan derang..cat abes satu badan..pastu dance ala2 belalang..isk nek bulu roma aku..haha..

1st performance show from FT.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!shout cam hell..
best!!

yuna with her props..banyak giler props dia..gune kejap je..
pastu najwa take over stage, tergedik gediks staff angkat balik..he..

ni selingan mase iklan kat tv..team fly fm interview the winners kat situ..time ni dia tengah intebiu yuna..chantek budak nih..yuna menang kategori errrr aku tak sure..siyes aku tak amik port anugerah apekah derang buat nih..aku just teman adik aku je...haha..

mizz nina on stage
very energetic person!
2 lagu dia nyanyi malam tu..2nd song tu lagu dia feat colby odonis 'what you waiting for' yang diremixkan..best! giler!



attend awards ni pon sebab nak tengok mizz nina jek..hehe..pas abes dia perform kitorg pon blah..tak tunggu sampai abes..coz tak nak sangkut jem..huhu..skian, trimas!

No comments: