12 November 2010

back to natue

diz week admin opit aku ade buat meeting tuk anugerah amalan QE & next year plan for 5S..admin cadangkan next year opit kte berkonsepkan back to nature..wihiiii..aku suke!tak sabar nak tunggu tahun depan..so kunun2 la nak amik feel go green nih..pagi2 lagik aku da g recycle n reuse kotak kopibin tu ari yang aku dapat, jadik kan tempat simpan kunci2 bilik oficers sektor kami.. :p

-> ->

dengan tagging2 bilik officer aku renew kan..hahaha..almaklumlah arini pagi petang boz aku sibuk meeting..aku pon gune mase ni update pape yang tak perlu..keje yang wajib perlu settle such as hrmis boz aku tak settle kan lagik..huhu..bukan takmo settle tapi boz tak kasi p/word hrmis dia..camne aku nak update..he..hrmis boz aku senang je..boleh kopipes skt officer2 under bliau jadik skt boz..

No comments: