13 November 2010

big groom expo

adoiii..sakit nye kaki aku..pagi tadik tak warm up tros je jog..saket betis suda..huhu.. (-.-") padan mukes anda..ha..saket2 kaki tu ade hati gak petangnye nak kuar gi tengok ekspo usahawan kat area depan opit aku..no bad jugak ekspo ni..siap sape yang plan nak buat bisnes..derang ade bukak booth2 bank n ade consultan akan consult..even sape2 nak buat bisnes online pon ade derang sediakan khidmat tu jugak..lagik..ade banyak sample2 kuih biskut kek produk usahawan tempatan..so keje aku tadik tukang rase satu2..hahaha..ade biskut coklat chip tu sedapppp sangat tapi harge dia tak brape nak sodap den dongar..300gram rm28..aku memang jarang tak penah kot beli cookies2 ni..tapi aku rase cam tak worth it je harge tu dengan cookies tu..tu pade pendapat aku la..orang len tak tau..cookies cam tu je da rase mahal tapi kasot 2 3 ratos tak mahalllll..hakhakhak!keji tul perangai ko ecah! :p
moi & dania kat depan pintu masuk ekspo

moi lagik..wah wah ko ecah..inteprem nampak..feeling2 gojes la tu..hakhakhak!

hah lupe lak nak storimori..kitorg g ekspo ni dengan dak opit ina skali, abg riey & his daughter named zara..so damm cute diz baby!rambut gulung2 cam megi..rase mau cucuk pipi dia..haha..n zara was so behave wit us.. :)

mukes dak exhausted..bile kitorg tanye "mane papa?", zara tros buat mulut camtu..haha..ntah ape dia nak cakap..ha..

mukes bibik2 yang penat layan kerenah si kecik ni..penat tapi seronok giler!! :)

No comments: