10 November 2010

crazy about chesse?!

semalam kan kitorang makan piza kat pizzahut kajang..saje saje ko kate!! mau rase pizza baru dia tu 6 chezzy pizza..happening tempat dia..tapi bile da ramai2 jadik pening..huhu..yang bagus nye piza cni sume malaysian workers encem pulak tu(ni statement dak ina)bagus!sebab ade skali tu aku g piza yang dia hire bangla..cam haremss..da macam kedai mamak dia buat..amik oder satu hal..bergulung2 dak bangla tu cakap..pastu customer pulak kene explain banyak2 kali..huhu..okeh da kelaot da cite aku..sambung cite makan piza kat kajang..kat pizzahut kajang ni memang terbaikkkk!so malam tu kitorg oder chessy pizza with pepperoni toping, seafood lasagne n 4pcs spicy chiken wing!huwaaaa..malam tu aku kene abeskan 3pcs chiken wing!sob sob.. (T.T") coz dak ina tak reti makan kepak ayam..minah ni pon awat la mase oder tu tak cakap dia tak reti makan kepak ayam..kalau tau aku oder 2pcs jek..1 aku 1 dania..abes cite..adeh..

sikit giler topping pepperoni dia nipis pulak tu..tapi roti piza adalah sangattttt lembot..senang aku nak potong..haha.. :p


p.s. rase diri telah melakukan dose hingge den raso donia den da golap sebab dah bedal 3pcs kepak ayam..hancuss diet aku..nangih lagik (TT) eceh!dramatik giler aku petang2 gini!mentang2lah boz takdak p meeting..hakhakhak.. :p


2 comments: