12 November 2010

kulihat kuning

kuning bukan ler favorite colour aku..tapi ketas a4 kuning ni memang mengancam!rase nak makan..ha..aku tengok kuning ni aku teringat eskim perise jagung!!bende len aku xpikir dah..huhu..sedap wey..last aku makan eskim perisa jagung mase time raye kat rumah makcik aku kat kota tinggi..sile rujuk entri ni..huhu..sedap~~~ kalau depan mate ni aku kene pilih samade ayam or eskim..confirm aku pilih eskim!hahaha..keji! :p hari aku banyak kene mengena ngan kuning..pagi tadik kan aku sibuk tagging2..n aku tagging gune ketas kuning ni n lunch break tadik aku soping inner & tudung pon ade kaler kuning..padahal baju aku takdak pon kaler kuning..sungguh membazir..huhu..

kuning!


p.s.: arini aku, quen, diyana & ayu g opit pakai baju korporat opit..merah gitu!pic secare berjemaah takdak..:( tapi pic aku sengsorg ade!haha..



No comments: