11 November 2010

kesah terlampau

tarikh kejadian : 6 nov (lame jugak la baru terhegeh nak masuk entri..oh mungkin sebab tersentap!)
tempat kejadian : kopibin plaza pelangi jb
pemangse kejadian : moi self
mangse kejadian: pakcik gediks
saksi kejadiaan: murniamira a.k.a. kakak a.k.a. moi cutie nottie niece
situasi kejadian:
1. saje kasi surprise..
2. nak bagi ole2..
3. nak bayar balik duit tket bus tu ari(hidden!)
4. b0om2paw tipu2!pakcik gediks bagi free chocolate iceblended n mango kot milkshake.
table yang kitorg duduk ni reserved for one of royal family..derang tak datang lagik make sesukesuki aku duk minum kat ctu..tapi kejap jelah..

aku bajet balik ni memang tak sempat nak jumpe lepak2..tu pasal la balik daripade wed pijot kitorg tros pecut gi sane..last2 malam tu ayah aku bagi greenlight bagi jumpe derang..cet!selalu nye jangan mimpi ler dapat kuar jumpe geng malam2..haha....wah2..malam tu aku rase nak sepak laju2 jek kat pakcik gediks!pe masalah ntah duit tu return balik kat aku..sekian!


No comments: