22 February 2012

sesudah brekpes


rajin tak aku update..ke aku dah sawan..haha..petang ni boz takde, dia ade meeting kat kay eeel..keje pon takde dan yang penting mood rajin sudah mari..rajinlah sikit nak update blog kan..cube datang angin pemalasss..seminggu takde kesah nak update..haha..

pagi tadi boz aku ade meeting kat aras dopblas..dah naik dan-dan tu la dia lupe nak bawak some docs..suh aku anta kat atas..time aku flat shoe idak le pulak dia nak suh aku jalan 1 bangunan ni..time-time aku pakai baju kebaye dengan 5'inch heels la dia suh aku lari laju2 pegi aras dopblas.. -____- ilang kesopanan semase berlari..wakaka! #blasahjelah..tak sempat makanan brekpes nak proses jadik lemak..

sampai kat atas aku meeting dah stat..n sorang urusetia pon tak setia menunggu kat luar..gile hape tibe-tibe aku nak masuk meeting orang-orang besar nih..segan hoih! ah sudah!seb baik aku bawak hp..laju2 msg boz.. 'boz, i kat luar mtg room nak pass doc u req' ..1 minit....2 minit....... 3 minit....... 4 minit....silenttt.................5 minit.....silent........bosan!baiklah mari buang tebiat kat cni..amik hp tros on camera..amik gambar la pe lagi..hahaha!

moi yang buang tebiat..ha!


elok dah amik gambar, ade sorang officer kuar dari mtg room..cepat-cepat aku mintak tolong dia pass kan doc kat boz aku..thanks puan taktaunamesape..tapi dia boleh tau pulak aku ni pa boz..konpius disitu..ok settle!lalala..

balik mtg boz aku muke cuak je say sorry tak prasan call/msg aku masuk sebab hp dia gi silent mode off vibrate..aik boz aku pon sepesen cam aku jugak jenis hp off vibrate..dia duk la tanye aku lame ke tunggu kat luar tu segale bagai..say sori lagi..aku cakap takde ape la boz..kejap je tunggu pastu puan tu dah kuar aku pun pass la kat bliau kan..xde hal la..huhu..concern boz mak noks! :p


okeh later yawww..daaaaaa!



No comments: