13 February 2012

stalker



entri aku buat pendek2 je ni..malas nak karang panjang2..takde ape nak cakap.. :p

slalunye on weken aku jarang on internet..paling bangsat pon aku online fb dengan twiter..tapi semalam aku gatal2 nak jengah blog..tengok stats jugak..tersentak skejap..oh my..salah satu traffic ni..oh my..oh my my..tup2 ade yang search name tu..what the gugel..sori guwa tak penah mention name tu dalam blog nih..except orang komen kat blog nih..kau boleh tak blah brambus dalam idup aku..cukup2 la nak stalk..tak hadap la nak cari2 balik entri kene mengena pasal kau lagik nak delete hape..ni kang ade jugak aku delete blog ni buat blog baru..

sesungguhnye aku terrramat benci to the max dengan kau..dan seumur idup aku tak penah benci orang macamane aku membenci kau..dan aku tak penah terfikir sekali2 akan maafkan kau dan keluarga kau..

keh tu je nak cakap..

nite peeps!!



No comments: