13 February 2012

budak prektikel..aaauwww


pagi isnin yang indah..sedang aku menunggu lift terbuke aku telah disape oleh pak guard yang setia me'guard pintu masuk selatan..tanpe salam tanpe morning wish telah berlaku satu perbualan seperti berikut:-

pak guard : awak prektikel bape lame kat cni??

apekah??

moi : prektikel??ekh taklah..saye keje kat cni..

lalu pintu lift pon terbukak..laju2 masuk lift tekan button 5 sambil tersengih fabuloso sorang diri..sayup-sayup sebelum pintu lift auto-close (selalu aku push2 button close banyak kali pakse pintu lift tutup cepat2 :p), aku terdengar guard tu cakap..

pak guard : ekh macam dia ni yang buat prektikel kat sini....bla bla bla bla

well..korang nampak tak mesej yang aku nak sampaikan...

auwww!!!muke ai ade cam budak2 prektikell uolsss..jangan marah okeh..hahaha..

tak kire la aku gi keje drive atau naik bas, tiap ari aku naik lift tu..pak guard kat situ siap tegur sape kot..like 'morning' n 'morning back' ntah celah mane plak dia ingat aku budak prektikel.. -_____-


fufufufu.. /


No comments: