14 February 2012

rajin tetibe


hi korang..

aku kan selalu ade masalah kalau nak pikir 'title' entri aku..nak pikir hat tu je dah makan mase setengah jam..bile aku pikir sebab-sebab dia..baru la aku tau..ni sume sebab entri yang akan ditulis adelah bersifat tak ilmiah dan tiade arah tuju yang spesifik tu pasal la aku susah nak letak tajuk ape..huhu.. -____-

so aku mulekan pagi dengan ni..

pagi ni macam biaselah aku pegi keje dengan limo lapan blas tingkap..tak sempat nak lenggang-lenggang kangung limo dah sampai..akibatnye terkedek-kedek aku lari dapat kan bliau..pink pon pink lah..kalau tak lambat, confirm aku tunggu limo kaler lain.. #dasarnepotismkaler..sampai je kat depan poj, homakkai ape khemah-khemah ni buat tengah jalan wey..jadi adekan taktik penyamaran kepoci dengan novel di tangan tapi mate sibuk usha ape ade kat luar sane..dasar kepoci!oh ade event kejohanan basikal asia kesahnyeeeee..mintak-mintak petang kang aku nak balik takde la edisi tutup-tutup jalan nih..baik-baik 10 minit boleh sampai rumah jadik sejam baru sampai p18..ade jugak esok korang bace paper kuar tajuk utame brite 'limo lapan blas tingkap terbalik tergolek dok dalam tasek'..haha..tapi kalau ujan petang aku takpe lagi..basah kuyup selebet pon dah balik keje kan..he..yang penting gi keje kene ensem..haha!pinjam ayat pakcik bonc!


anyway..sekarang takde keje sangat..boz aku pon rileks-rileks je buat keje..pa dia lagiiiiiiiiii la rileks kan.. :p tapi boz aku ade kat opit, aku mane boleh suke suki bergebang jalan sana jalan sini..takde keje pon kene setia duk kat tempat.. T__T seb baik la ade blog-blog korang..boleh la aku bace buat ilang bosan..macam-macam blog aku jumpe n bace..best2!tapi kang sok nak bukak balik sure aku dah lupe url blog derang.. T______________T time-time kerileksan ni jugak aku sibuk godeh-godeh buat header blog ni..aku edit-edit, bile upload sameeeeeee je.. #geram! rase nak give up pon ade nih..almaklumlah ilmu tak cukup lagik..tu pon aku tengok balik pic header tu..rase cam heels tu nak sepak-sepak je tengok muke aku..kah!!!blasah jelah..kang aku tukar la yang lain..

lagi....currently aku tengah berusaha memujuk n meyakin n mensaiko pak aji..aku saiko dia, dia pon same naik duk saiko aku..wah macam nak jual produk kesihatan plak..huhu...sabo cah sabo..usaha tangge kejayaan..kalau tak jalan jugak, aku kene redha..

keh mari balik!!




No comments: