15 February 2012

7th anniversary


i love my job!
/ <--sumpah gediks..ha!

| se7en |


to all DSKians PPD batch 2002-2004 & batch DSKs yang same waktu dengannye..

happy 7th anniversary korang!!
and special wish anniversary dedicate to my kak mona mon mon../
sebab aku kenal dia jugak on 1st day posting kat mof..ehehe..insiden bengong yang tak kan aku lupe sampai bile..teheeee...

sepanjang 7 tahun ni, aku dah merase pengalaman bekeje dengan dua orang boz..dan ironinye dua-dua boz aku bangse Chinese..my former 1st boz is Chinese lady n my current boz is Chinese man..Alhamdulillah aku dapat boz-boz yang baik dan sporting..both workaholic person..gile keje sungguh!tapi aku suke..keje banyak mean takde sibuk-sibuk nak mengumpat mengate sane sini..haha!boz aku yang skang ni like bapak-bapak je fiil dia..so concern about his staff..n he's very hygiene person i tell you..so baik..aku je kadang-kadang amik kesempatan like mintak halfday nak balik kampung la..boz takde je aku pon same ilang..ehehe..ilang-ilang pon kene kasi tau dia jugak la..err tipu!kadang-kadang bagitau kadang-kadang tak..haha..sori boz!nasib u la dapat pa noty tak reti duduk diam.. :p sepanjang 7 tahun ni jugak macam-macam pengalaman, pengajaran, ilmu yang aku dapat..dan banyak perkare lagi aku perlu belajar..especially bahase inggeris!my english so lingtang pukang tonggang tebalik.. -_____-'

n ofcoz aku sangat bertuah ade officers yang sangat baik, sporting, best, gile-gile, n paling penting tak lokek ilmu nak ajar aku (i'm talking about learn english from them ofcoz!)..so helpful tau derang nih..walaupun aku tau ade yang tengok je phone ringing name aku naik masing-masing dah gelabah"..he..tu belum aku buli derang saje-saje buat call dari tepon bilik boz..masing-masing siyes skema jawab tepon..ahahaaha!bile dapat tau yang call tu PA boz je abes aku kene bebel sampai tergelak..ok wat..ilang stress buat paper kejap..dont stress-stress okeh! :) to all bmkd officers korang memang best..

keje best..boz best..officers best..eviroment best..officemates best..sume best..ape lagi nak..syukur sangat-sangat! :)



No comments: