16 February 2012

u know.... i dont know dude.... -_______-


geram tak abis nih.../ malam tadi aku pegi tengok wayang..tiket kul 10.30malam..kitorg tengok filem chronicle..

sape ade tengok cite filem chronicle??ape korang rase??bagi aku la kan, aku rase filem ni bangang to the max punye cite..herghhhhhh!!

lepas 10minit layan, aku da stat bosan..resah gelisah duduk pon dah tak tentu arah..aku dah merempan kat ina nak balik..tapi mek kate "saba mek..saba..jap lagik punchline dia"..ok la..aku pon pk baik la..mungkin la kan..but till the end aku tetap rase cam haremsss filem ni..seb baik mek blanje..kalau bayar sendiri memang aku tuntut duit aku balik..haha!

1st time ever abes wayang aku rase sakit kepale sampai kembang-kembang tekak aku!ape ke bangang la sangat cite ni..dari ari yang nak pi bli tiket aku dengan ina dah argued dengan mek nak tengok cite lain..starwars3d ke..antukicap ke..paling sengal pon layan 3d beautynthebeast..ekhhh mek nak sangat layan cite chronicle..katenye sampai cecah boxoffice...after seen this movie..whatdahell??aku cam konpius movie macam ni boleh boxoff??adakah orang yang tengok filem chronicle ni dah kronik??well sape yang da tengok filem n kate filem ni best, korang memang dah kronik wey..sile pegi jumpe pakar serta merta..he..n filem ni rated 13pg..siyesli??!celah mane scene ganas pon aku tak tau..sumpah takde yang ganas -______-' macam filem syok sendiri adelah..

dia cite pasal budak laki yang loser pegi mane-mane bawak video camera pastu dia rekod video everything happen surround him..so macam ko tengok filem ni macam ko tengok video cam pasang kat tv..get it??alaaa yang macam rancangan 'caught on tape' gitu..aku dah la menyampah tengok video camtu..pening!sikit lagik aku nak muntah..siriezzzly i felt dem dizzzzy!dah la cakap ntah pape.."u knoowwww".."well i dont know"...ayat tak abes..bengong..kate filem ni pasal super power..hmmm power teik kucin!tak cakap pon pasal kuase ape derang dapat..bagi la detail ke kan..kuase tu dari celah mane boleh tibe-tibe ade kat derang..pegang-pegang menatang ape ntah kuar dari bawah tanah derang da power..kot-kot derang terrramik kuase dari alien ke..pastu alien tu balas dendam kat resident dia ke..so derang fight gune kuase tu ke..non adooo..power tu ko pegi test men besbol la..men lego la..which is tak boleh nak kate 'wuuu so coooool dude!'..nehi he..erghh!!

siyes dalam panggung aku dah merempan2 nak balik..sakit ati nye pasal aku cakap cam biase takde de nak bisik.. V___________v baik-baik nak release tension tengok wayang..makin tension jadik nye..memang jadik bahan la filem tu seminggu nih..haha..n boleh buat modal nak bahan mekhar skali..dia yang beriye nak tengok filem ni..guwa kutuk lu kaw2 nye..kah!!! >:p



2 comments:

RadinAden said...

wei cute la icon dlm blog ko, mane ko dpt ek?

ain said...

aku amik kat sini..
http://www.emocutez.com/ :)
cute2 emo dia..