13 December 2011

boz sudah balikkkkk....


ape kate aku pon balik jugakkkk...teheee..


takdakhal..jap2 lagik dah lime setengah..pukul lime duepulohsembilan kang aku akan jadik orang 1st tercegat depan punch card tu..huhu..

Link
bulan lepas aku dah lepak-lepaking dengan kazen aku, dak ajim n dak jemi..semalam aku lepak dengan abang derang pulak..dak ajam..almaklumlah semalam kan selangor cuti..dia pon bergebanglah sampai putrajaya dengan girlfriend dia..2 in 1..dating cum jumpe kakak sedare bley tak..budak ni memang payah sikit nak jumpe..coz bz keje..bliau takde, tren takleh jalan..kah!n bz sambung study..gud2..aku jelah belum tau bile nak further study..niat dah ade..cume kene cari mase..he..eleh!banyak plak alasan kau..

jumpe pon dah kul 6 lebih kan..pas aku abes keje..so bawak derang jalan kat cyber paw ajam tutti frutti lepak kat situ gosip ntah pape sampai ari gelap..teng ajam blanje tf!sedap gak yogurf perase bluberi nih..boleh bawak ketengah la kate snowhite..kah!tibe2 snowhite pehal...

ok the true is i miss my snowhite.. :p

the biggest mangkuk aku boom2paw ajam..hahaha..kakak sedare yang kijam!tak2 bukan aku je..dak citah pon bersubahat dengan aku.. :p



keh nak balik..nak gi jogging...lalalala~~



5 comments:

citah bukan mazid said...

hai~ haha jumpe pon blog akak. sedap an TF nie.len kali leh poww ag si ajam.

pape pon
saya mang hitam. tskk
:(

ain said...

uits..ape jelah ko nak carik kat belog nih.. -___-'

kan3x..nextime blh paw bliau lg..kah!

moral of the story: jgn pkai tudung krim lagik..teheee...

QueenZ said...

uik. ada twitter ke? bak nama. :P

QueenZ said...

uik. ada twitter ke? bak sini nama :P

ain said...

ade...alaaa..tweet bengong2 jelah..