22 December 2011

makan-makan


tapi bukan aku yang masak..
/
esok aku last keje pastu cutiiiiiiiiiii..halakmak aiii..tak sabar dah nak cuti balik jb nak spend mase dengan family..huhu..rase cuti ni tak gi bercuti mane-mane kot..kot lah..tup-tup kang aku kat penang ke..mane ke..ha..depends la kat derang plan nak pegi mane..aku follow je..or else spend quality time dengan family buat bbq ke steamboat kat rumah..best jugak kan..aku lagik prefer buat aktiviti camni daripada pegi jalan bercuti..huhu..sebab rumah aku best!ha..cuti ni banyak appointment oh aku kene attend..harap sume berjalan lancar..hmm..

takde bende aku nak story..melainkan kalau aku nak story pasal opsyen sbpa..huh!abaikan yang tu..baik aku update pasal makan2..ni makanan yang sempat aku snap..

ini donat!
donat ni besar sangat!sebesar tapak tangan aku..tu aku letak kat tisu..penuh satu tisu!sangat lembut, panas2 lagi dan sedap!sebijik limeposen je..rase nak nangis je bile pakcik tu bagitau sebijik limeposen..mase beli ni masing2 kebulur kan..feeling2 satu cam tak cukup je..beli lah dua..dua biji baru singgit wey..tapi makan sebijik dah kenyang!tu lah..tamak lagik..boleh didapati di kedai goreng pisang sg merab je..ala area plpp tu ha..

cabonara mushroom sosej+prawn+meatball+tomato pasta spegeti campur macaroni
first time aku masak nih..sedap gile!haha..boleh tak sendiri masak sendiri claim sedap..kah!tapi siyes senang gile nak masak yang ni compare spegeti sos tomato..he..

delivered this morning..
1box carrot walnut with cream cheese topping
1 box choco moist with choc ganache topping
sedap!aku order kat GDM..ni kali kedua aku order kat gdm..kalau ade yang teringin nak makan cupcakes/cakes aku memang rekemen kat korang gdm ni..order ni aku share dengan k.matun..satu box ade 16 pcs..so sorang dapat separuh carrot walnut, separuh choc moist..boleh rase dua-dua..by the time aku nak bayar kmatun refuse kan!dia taknak amik duit..isk bliau nih..papepon orang kate rejeki jangan ditolak..he..tengkiu kmatun!nah hambik nih--> /

------------------------------------------------------------

ha yang ni tak boleh makan ekh..order from pakcik..celah mane ntah bliau nak letak speker nih..mungkin yang sedia ade ni tak cukup kuat..tu yang tambah lagik speker..hehe..balik ni baru delivery kat bliau..






No comments: