05 December 2011

P for Pengor.kah!!


morning peeps!


brupp!alhamdulilah..aku baru je abes brekpes..tak2..bukan aku amik brekpes lambat tapi aku makan very sellowwwlymolly yo..sebab tekak aku tak brape nak sihat..nak minum air apetah lagi nak telan makanan adalah sangat azab.. T_T kene pegi clinic lagi gamaknye..

last 2week adek aku lulus test jpj..yeay!dah xpayah amik dia balik keje 2 3 pagi..aku la yang gembire lebih..hoyeah2..ha..walaupon kau dah lulus dengan jpj..kau belum tentu lulus test dengan aku..lets hav a test drive versi komando..siap amik cuti tu sebab nak tengok care dia drive dari rumah sampai tempat opit dia..80kmj pon tak lepas oh!takpe2 sabo..dulu pon aku camni jugak..ehehe..pantang aku ralit dengan hp, kang dia pon drive menyenget jugak..isk budak ni!ari2 lalu jalan tu pon tak cam jalan..aiyo!

aku terfeeling2 kete aku cam kete baru je kan dalam gambar nih..
ehehe.. :p padahal.. -__-'





No comments: