01 November 2011

kazen day

hi peeps!

dengan sesuke ati aku nak announce satu hari yang cool buat kazen2 sedonia..aku taruk name dia cousin's day..hari berjimba bersame kazen2 yaw!huhu..

eceh!dah banyak kali kuar dengan kazen2 baru thegeh nak buat kazen day..ceit! :p anyway weken lepas family mak ngah bertolak gi konvo dak ekal..ajim n jemi pulak datang..aku ingat ajim sorang je..tup2 dak jemi pon ade skali..cuti jalan2 la nih..

brekpes alooo kado je..tengahari tros kuar..nak decide gi mane pon payah..sume tempat nak pegi..sorang nak gi situ sorang nak gi sini sorang nak gi sinun..jemi pulak skali skale datang kl so kitorang bawak jelah dia jalan2 mane dia nak..tapi dia pon jenis tak kisah..ikot je mane kitorang nak pegi..hampeh lah!last2 pegi time square suda..sebab masing2 nak usha barang kan..so layan kan jelah..lagi pon bukan aku yang drive lagik la aku tak kisah..muahaha!kalau nak suh aku drive ke alamanda la gamaknye..hahaha!

tulah..ade camera di tinggal sesuke ati pastu lupe nak bawak balik kan..ni skale skale outing same dah takdak pic best..so tahan jelah sakit mate tengok kualiti hp cabuk nih..haha..

with ajim

wit jemi

n ofcos wit adik aku..tak suke bergambar dengan dia..kang nampak aku je beso!

pegi pon da tengahari..mau nye tak lapa masing2..kitorang makan kat vivo sebab aku tak penah lagik makan kat situ..huhu.. -_____-' bagus bawak dak ajim..dia n ila abeskan sume makanan..hehe..derang xpelah..makan banyak pon still maintain slim..kalau aku..huh!

vivo garlic bread..muke gembire dapat makan!

tinggal sebutir nasik je..yang lain abes licin..hehe..nampak noo lapa..haha..

pas makan lepak2..kitorng jalan2..shopping2..tengok event halloween costume..sampai la petang baru balik..sebab before 8.30 kene sampai rumah..tengok2 ekh ade mase lagik..otw balik tu singgah mines pulak..dak ila duk usha baju lagik..huhu..layankan..

mukes penat layankan budak2 ni berjalan bershopping..tapi tetap kiut kan kan kan!!haha..prasan! :p






No comments: