02 December 2011

T.I.F (Today Is Friday) oyeah..


hai korang..


arini semangat untuk berjimba di ari jumaat yang barakah adelah sedikit lemau..sebab!lepas amik adik aku balik keje kul 3pagi sampai sekarang aku tak tido...abes aku satu badan, uish jangan kate badan kat leher kat idung kat bantal pon aku sapu bedtime lotion macam sapu vicks aku buat pon tak boleh tdo jugak.. -____-' siyes tak best!sekarang ni aku rase mate aku berpasir je..otak pon weng2..ke sebab badan aku rase tak sihat tu yang susah nak lelap..tekak dah rase perit2 nih..seram sejuk tapi badan rase panas..dah pakai jubah tebal siap bershawl bagai..kalau ade glove memang aku pakai cover tangan yang sejuk nih.. -____-' tiade nikmat tdo diberikanNya untuk aku..harap2 malam ni aku boleh lena macam biase..

ok tu sedikit sedutan untuk arini..

la ni aku nak story back2 dated aktiviti aku..haha..

ade masalah? *lantak* :p

dah taraf2 makcik ni barulah aku try test makan kat teppanyaki..huhu..jumaat minggu lepas time lunch aku lepak dengan dania kat jusco teman mumy ni shopping baju ngandung..alang2 dah sampai situ kitorg test la makan kat teppanyaki nih..kebetulan pulak boleh terjumpe dak maya classmate aku mase blaja kat poli dulu..dia pon lunch kat situ with her hubby..still maintain lagik budak ni tau..slim je..we had a lil' chat before we left..haih bile agak2 nak buat reunion dsk nih..raden sile jawab!ehehe.. :p so berbalik kat makan..kitorg order prawn teppanyaki n ice lemon tea..lauk udang dia sedap!togeh berlambak...huhu..
kepade yang suke togeh bolehlah makan kat sini..


korang ingat tak aritu aku ade kate nak start berjimat cermat..no more kasot!erk mungkin kene postpone ke bulan depan..since dah gaji tu ari aku dah beli tige pasang kasot dah..ekh aku terrrr..aku terrrbeli..mule2 tu niat nak beli toys untuk anak2 buah aku je..sekali ntah camne ntah tibe2 kitorg dah berade dalam kedai kasot..huhu..alaaa tapi kasot aku murah2 je..tak sampai seribu aih..kalau seribu tu ye..sebulan skali je aku beli kasot pastu nak tunggu gaji sile makan megi sampai lebam!hehe..tak mampu den yo..aku tak reti saving2/kumpul2 duit nih..nanti mest terrrpakai..confirm!! -___-' sebab tu aji ayah yang buat kan saving untuk aku..
neng tukang bawak barang2 shopping..kah! >:p

keh storymory sambung petang kang..

aku nak balik tdo..daaaaaaaaaaaa...



No comments: