12 December 2011

super lambat!


*alarm clocking*


'ah baru 6:40am..jap lagi la bangun..fufufu~~'

terjage balik..tengok hp..

7:46am!!!

shittycat!

melompat kau from katil..kah!

ok sumpah tak lawak..

siyes aku bajet 'ah ni baru kul 7am nih'..skali tengok jam..hambek kau..nak sangat kejap kejap lagi nak bangun kan..efeknye lintang pukang aku siap2 gi keje..

sampai2 basement opit, tengok boz dah kuar kete..halamak aaai..tak tertinggal stokin pulak boz nih..sepantas axion aku park kete..time cepat2 gini bagus pulak skill parking aku..skali reverse je da chantekkk je masuk petak..harus ke aku lambat ari2 begini.. -_______-'

bertambah2 shittycat bile ari jumaat tu aku slamber badak petang lepas lunch tu aku tak masuk opit..siap begebang2 sane sini..suh dak opit aku je tutup lampu dengan pintu..kunci tak..huissh tak ke kantoi kalau boz sampai dulu tengok pintu tak kunciiiii..

cepat2 call budak2 nih suh bukak pintu dengan lampu dulu..skali derang cuti daaaaa..berlari aku pagi2 td nak kejar kan punch kad satu hal..nak over take boz aku pun ye..non adooo!bile sampai kat opit tengok2 dia dah dah tercongok kat situ!!sreeet!terase jantung drop 2second jap..

'morning boz!'

'morning..diorang dah tukar kunci pintu ke?i buka tak boleh..'

'hah?tak la boz' *pftt*

*pulas kunci tak boleh..pulas tombol..boleh!!tadaaa...!*

'ups..i ingat dah kunci dah.' alasan kau!!

*sengih like kerang*

time ni tak tengok dah muke boz..kah!ha tau kau cuak..haha..padahal mood dia ok je..almaklumlah baru dapat pingat..he..

siyes tak penah aku bangun lambat camni..aku rase cam aman senyap sunyi je kat luar tu takde de dengar bunyi kete lalu ke ape..aku pun assume awal lagi la..syok je tdo kan..skali tengok jam..hmmm..

so arini pergi keje sunggoh natural no beauty..ngeeee...


keh sambung buat keje!



No comments: