05 December 2011

miss this cikonet


lunch tadi sempat call ayah tanye khabar..yelah..derang baru balik sehari aku dengan adik dah kene bram balik sini.. T_T


so tadi dapat cakap dengan sorang cinonet dak aliah n dapat cakap dengan ayah berbackgroundkan suare tangisan this cikonet murniarissa!!mengekor je mane mak pegi..tak nampak mak je dia nangis..isk2..time tu pulak mak aku kat dapur ngah masak..ni mest kes dah pasang pagar kat dapur tu yang melalak tak dapat ikot mak..kah!!

mama dia (akak aku) panggil this cikonet snowhite.. -_____________-' berangan betul mama dia..ehehe..takpe2..kasi can..si kecik ni dah nak masuk 11bulan dah..now dah ade gigi atas bawah..tapi yang pelik nye aku..time takdak gigi takde pulak air liur meleleh..ni dah ade gigi meleleh abes!nasib baik kejap je jadi macam tu..by the time minggu yang aku balik nak jemput family aku balik dari mekah tu, dah takde air liur meleleh2..dia da pandai merangkak, tegolek2, memapah kat badan orang pastu feeling2 nak lepas tangan nak jalan..boleh duduk lunjur kaki selame 10 saat kendian ketepek bum baring balik..dah tau campak barang..tangan dia kaki dia paha dia sangat ketak2..aku yang tengok ketap gusi tahan geram nak gigit budak nih..ehehe..

mak ngah, susu satu! *blink2 eyes*

ni pic mase aku babysit anak2 buah aku..time petang..bagi derang main kat porch..idak le aku nak kasi derang main kat playground..kang lintang pukang aku dibuat nye..so mari kte main kat porch rumah saje..baby arissa tak boleh main2 lagi..so teman mak ngah dia main buaian sambil2 monitor kakak2 arissa main..hehe..



No comments: