29 September 2011

mane teadybear saye?!



tajuk takde kene mengena dengan entry..


morning peeps!

setelah 2ari cuti rehat + 1ari cuti kecemasan..arini aku kembali bekeje.. -_-' da lame2 cuti memang bchenta betul nak masuk keje kan.. -_______-'

masuk2 opit macam2 cite aku dengar..haha..macam2 la derang ni..n aku masuk2 opit tengok boleh tahan clear la meja aku..thanks korang sebab tolong buat keje aku.. :p ailebiu muah!teheeee..

cuti tu ari takde la aku rileks sangat..banyak settlekan urusan haji mak n atok aku..belikan dia kelengkapan ape yang takde..status ayah aku belum tau lagik..last follow up ari selase tu still belum ade ape2 keputusan..harap2 sangat ayah aku dapat pegi jugak..kalau tak..cian kat mak aku kene handle atok aku..atok aku tu lutut dia pon da tak kuat..tak boleh diri/jalan lame sangat..mak aku pon bukan sihat sangat..nanti kat sane banyak nak bergerak sane sini nak bayar dam ape sume..kalau ayah aku ikut sekali tak la aku risau sangat.. :( korang doa2kan la ayah aku dapat pegi haji tahun ni same2 dengan mak n atok aku..

lagi....

oh aku kene train jage budak2 tu..yelah nanti bile mak ngan atok aku da gi haji kitorg adik beradik akan gilir2 cuti jage budak2 kecik tu..huihhh!kusssssabaran guwe nak handle si kecik murniarissa..dia berak je aku rase nak carik gaduh dengan dia..haha..

ni aku tepek pic budak kecik..geram!rase nak gigit2..haha..tapi memang da penah gigit pon..sampai budak tu nangis..haha..



semalam aku bangun pon da tengahari..kuar nak alih kete..alih2 aku da sampai petronas beli ice cream!haha..tipu2..memang nak bli pon..teringin sangat nak makan kan..makan2 sambil layan tv..senduk punye senduk tengok da separuh mangkuk aku makan!hijau biru muke~~nehii.. -____-' jogging wey!harus mule jogging nih..

punce badan aku rase berat!haha..alasan! :p





1 comment:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

da debab di kecil debab..hauhauhau :P