15 September 2011

situasi 3


malam tadi kan..

aku nak makan..
ina nak iron baju..
aku jemput dia makan..
skali dia kuar kan statement....

ina: kak, orang diet malam2 lepas kul 8 ni orang minum susu rendah lemak..bukan malam2 makan nasik lauk udang masak lemak!nak kurus amendenye..

aku: teheeee..udang ni cam tergedik2 suh aku makan dia.. (ceh!nak salah kan udang pulak..)

ina: haha..adoiii..rosak2..udang banyak lagik?

aku: banyakkkk..mase aku pilih2 tu aku jumpe udang sebesar tapak tangan aku oh!tapi dia bukan spesis udang galah la..tros aku rembat masuk dalam bakul..kali ni derang jual udang besar2..puas ati!

ina: nampak cam sedap je..cam nak makan..

aku: aku tau aku masak memang sedap!ha..meh2..(dalam ati: yes!malam ni tiade diet..hahaha..)

pagi ni pulak..aku tengah siap2 nak gi keje..aku dengar ade orang petik api gas..hehe..sah dak ina panas kan lauk malam tadi..ehehe..hancusss diet masing..wakaka!



No comments: