05 September 2011

sakan bergambar..NOT!


ade ler beberape pieces gambo sempat dirakam..the rest..non ado!tak dan...tak sempat mekap2..tak sempat nak letak lipgloss..lagik kan nak pakai tudung..tak sempat..lebih tepat..tak menyempat..sume nak cepat..sebab pastu dah ade orang semekom nak kami datang nak raya..

antara gambar2 yang senonoh untuk tatapan umum..

moi small family..

tahun ni atok aku beraye kat rumah mak ngah aku..bukan sebab aku yek!atok aku terpedaye dengan mak ngah..ayah aku bagitau kak lin balik malam raye la takde sape nak tolong dia..anak yang len pon keje..ntah ape ntah lagik..aku tak clear sangat alasan ape..he..tau2 ayah aku dah hantar bliau kat rumah mak ngah..tup tup sampai sane sepupu aku ade pon..hehe..ngaruk jugak la atok aku sebab kene klentong..he..

ape-ape jelah nyah~~~

tudung anak2 buah aku tu akak aku tempah kat member dia..chantek oh dia buat..pastu boleh kan tak sound kat aku nak ke tak nak..ceh..n untung anak2 buah aku..collection dalam rumah tu je da lumayan..lum jalan2 raye rumah sedare lagik tu..belum family singapore bagi duit raye..isk2..next week mak ngah dengan mak chu balik sile blanje piza ekh!

another candid..

family pakai baju kaler purple tulah family cik kam, makcik aku paling best!ehehehe..dengan derang jelah kitorang rapat..slalu datang rumah..kitorang pon slalu je serbu rumah dia..mak pak sedare yang len ok jugak cume dengan family cik kam je kitorg terrrrclose sikit.. :p susah oh nak suruh si kecik murni arissa tu pandang camera..nak amik pic family derang aku rase nak dekat setengah jam..gare2 si kecik tu pandang camera..kang dia da pandang camera yang len pulak muke semeeh..haha..layan kan jelah labu..


sekian.

notakukukakikukiut:- mode: frust!



No comments: