13 September 2011

sangat sangat sangat sangat

semalam kan..aku malasssss sangat nak keje..tapi!keje aku banyakkkk sangat..terrrrpakse jugak buat.. -____-'

hari ni...dari pagi aku busy sangat sangat..la ni baru rileks sikit..what the sibuk arini..ha..tapi aku tak rase malas la pulak.. :p

aku baru lepas begebang shopping2 cikedis kat pantry opit aku..baru ade mase nak gi makan okeh!tulah semalam kate lagik badan da gemuk la ari2 makan la baju kurung tak muat la sok luse kene diet la ape lah..hah!hambek kau..arini kau langsung tak dapat makan sebab keje banyak yang melampau..huhu..sile trime lah hukuman kau..baru arini tak sempat makan pape..dah feeling2 perut slim..wakakaka!keji sungguh kau ecah! >.<'

diet sikit la oi!!



notakukukakikukiut: padahal balik keje nanti da plan nak masak udang masak lemak cili padi..nak diet amende nye.. -__________-'

No comments: