02 September 2011

keje la wey.. T___T


hi morning peeps!

ye.....aku tau la korang tengah syok2 beraye lagik kan..isk isk..takpe2..tahun ni aku berkorban tak beraye sangat..huhu..dapat beraye rumah mak ngah je..the rest sedare mare datang raye kat rumah aku!almaklumlah atok aku kan tinggal dengan kitorang..harus lah yang muda kene ziarah yang tua ye dak..

sekali datang macam boleh buat open house i tell you..seronok sangat! ^^, tapi tulah..awal2 raye ni memang ramai yang datang rumah tapi aku dengan adik aku pulak dah kene balik sini..cian kat mak aku takdak sape tolong..tu yang aku betul2 regret.. :( memang la akak aku ade tapi dia pon ade si kecik tu..tolong mane yang dapat lah..kalau ade aku dengan adik aku memang kitorang la yang sediakan makan minum tetamu..akak aku layan kat depan..haih..i really miss that moment!

slalu nye raye2 gini aku anyam ketupat dengan atok tapi raye tahun ni aku anyam ketupat dengan cik nuar, pakcik sedare aku tu..kan aritu aku ade bagitau family makcik aku beraye kat rumah aku..meriah uolls..cik nuar ajar aku buat lepat pulut..da tua baru nak pandai buat lepat pulut ekh!ha..bak kate orang puteh, better late than never..eceh! :p

arini, aku dah stat keje..slambe je aku datang opit pakai kemeja..ehehe..boz aku kate dia ok je..la ni ade 5 orang je kat opit!ha..boz, leo, shashi, shuba n aku!wah2..sorang tu da sampai midvalley katenye nak pegi tengok it fair..huhu..jap2 lagik aku pulak ilang!he..aku nak jalan kat alamanda je dengan adik aku..carikan dia kasot futsal makan2 pastu blah..

opss baru tadi boz aku bagi duit raye!maceh boz..lepas tambang pegi balik jb nih..ehehe!keh mau ready2 balik rumah..kang petang kalau rajin aku masuk la opit..kalau tak, babai boz..see u on 6th sept!hehe..



No comments: