08 September 2011

mood: takdak mood!

pagi2 jelah aku takde mood..

sebab pagi2 lagik dah ade orang ruined my mood..kau ingat aku suke2 nak lambat2 top up ke..kalau kad aku, awal2 lagik aku dah topup..dah mase aku nak top up mesin kau rosak kene tunggu esok..tapi esok boz aku cuti..okeh la..lagipun kau kate minggu ni boleh topup up until jumaat ni kan..n aku da bagitau kau siap2 okeh..so arini aku datang member kau boleh sound kate minggu ni dah lambat nak topup..pagi2 kau nak sound aku..silap besar la kau ingat aku nak telan kate2 kau..aku telan kau pagi2 ade lah..dah la aku tak sempat nak brekpes lagik kan..memang harus kau ditelan!huh..aku tau la tu bukan keje hakiki kau..tapi kau kene la pk kene la tau mane satu yang penting ko kene buat kan..aku duduk je situ..tak cakap ape pon..boz kau sampai sound kau 2x tapi bontot kau gile berat nak mampus nak buat..boz kau da kate keje yang kau buat tu boleh hold kejap tapi kau....kalau aku jadik boz kau, memang nahas la lnpt kau..sebab kau buat keje lembab nak mampus aku tak dapat catch up boz aku..boz aku da blah pegi..kau betul2 menyusahkan aku..sebab kau, nampak macam aku yang tak competent dengan keje aku!sebab yang berdepan dengan boz adelah aku..bukan kau dol..xbest oh!

tapi tu dalam ati jelah..mulut aku tak lancang lagik..buang mase aku nak bising2..baik aku pk hal aku lagi bagus!up until afternoon mood suda mari..

yes!i owe moi lunch hour..thanks to somebody! :)

No comments: