07 January 2011

terpantas dalam sejarah donia

..........................16 minit je dalam alamanda!!sile caye..gile pantas tak kitorg..haha..gi alamanda semate nak beli chicken prosperity burger je..cam tak leh tunggu esok luse je kan..huhu.. +.=' ni sume idea gile kak matun..ceh ceh!aku jugak terbabit membabitkan diri same..haha..kul 3 tadi boz aku chair meeting, dia tersiput2 kat tempat aku..bla bla pintu opit rosak bla bla lapar bla bla nak gi alamanda time lunch tadi cam da lambat plak bla bla bla lapar bla bla jom skang pegi sempat balik before boz abis meeting..berdesuppppppppppzz dua2 ilang!haha..dengan2 PAK sektor subahat tolong cover kitorg..hehehe..3setengah blah kul 4 da balik opit..giler laju okeh manusia bername kak matun tu drive..padanlah dengan jename honda..kalau jalan sipot gak baik la bliau tukar myvi cam aku je..ehehe..tak dan nak usha baju ke kasot ke beg ke komik ke takde de tengok kiri kanan..menonong trosss pi mekdi..lengang nye mekdi..he..gud2..cepat je oder siap! :p sampai2 opit boz aku lum abes meeting..yessss!slamat..mari kte makan!lapo2..

dah selamat dalam perut aku..brupp..upps..

No comments: