27 January 2011

off to JB..yeay!! part 2

okeh sambung balik..tadi siaran tergendale coz boz gileeeeeeeeee lame duk buat keje kat tempat aku..kat tempat cinonet ni jugak la beliau nak buat keje okeh..ekh2 boz ni..cam tau2 je arini i tak rajin nak berkeje tau..haha..nak blogging kan..huhu..takpe2..keje is keje..settle kan keje cam bese..dah settle baru bace belog2 member..tapi nak update belog sendiri punye ler pemalas!unta padang pasir pon tak malas macam ente..hukhuk..

pagi2 bute lagik aku dah dapat call dari omak den..dia bagitau akak aku otw gi sepital..dah nak bersalin gamaknye..dia mintak doakanlah akak aku n selamat melahirkan n baby selamat dilahirkan jugak..baru tadi aku text abg ipar tanye apecer akak aku skang..belum bersalin lagik..huhu..push kak push!chaiyok!jap je da 3 orang anak buah aku..huhu..mak ngah kene adjust balik pembahagian duit raye korang tahun nih..haha..

ekh lupe pulak nak cakap adek aku a.k.a moi lil' manager ade kat rumah aku skang..*demam kene ujan* malam tadi sampai..eceh!pasni sebulan skali bliau nek HQ untuk buat report..best2!

so arini aku last keje..start sok(28/1) sampai 6/2 aku CUTI!!haha..suke2!!pa cuti dulu drp boz ekh padahal boz ko yang nak berhari raye ecah oiiii..ehehe..tapi mase aku bagi reason nape kene cuti 28hb tu bliau setuju je n tros sign form cuti aku..he..thanks boz!erk..angpow takdak ka boz??lalala~~ :p acah mak enon je boz..he..



cepat la petang..balik keje ni tros berdesupppppppp balik jb..yeay!cant wait!

^________^



4 comments:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 <-- sy bilang hari cuti awk.. fuh2.. (^^)"

Taib ^ _^ Cr0zex said...

Samat b'cuti.. he..

ain said...

ehehe..mau raye..10 ari!ok la tu kan..
sile keje rajin2 keh! ^^,
samat ari raye..he..

Taib ^ _^ Cr0zex said...

iyer btoltu..
10 ari da tentu bes2 punye.. he..

em.. ada dgn family kt rumah..
bole lepaking + menyiarap king ++ lah.. ^^