21 January 2011

dedication entry

to moi little sis,

congratulation on getting ur 1st job!!yeay!clap clap... tak sesia usaha ko..kene buat research buat slide kene presentation kene intebiu dari pagi sampai petang..akhirnye rezeki memihak kat ko..alhamdulilah..gud job bebeh! ahaha..adik aku dapat keje tesco..rezeki ko lah dapat dekat je ngan rumah..akak ngan adik aku remain duk jb..so aku jelah sorang2 tercampak jaoh..wah..so jeles!tak best2.. T_T
memandangkan adik aku kene report duty kat HQ tesco kat kepong make gigih lerrrr aku mengoogle maps..haihhh ni yang susah nye..sebab aku memang lost jalan2 kl..haih..memang banyak kali ar aku mengeluh coz nak ingat jalan2 kl.. huhu..kalau ikot aku google, dia suggest ikot mexs highway masuk kl..aku dah nak meroyan da..takleh nak masuk dalam kepale otak..but i'm so lucky my boz kan duk kat taman bukit maluri so dia suggest ikot ldp je..o0o kalau situ aku tau la..then officer aku cakap tau tak jalan nak gi ikea..ofcoz la aku tau kan..tempat soping paling best..dolu2 gigih mencarikkk jalan nak kesane..haha..hah dia kate kalau tau situ senang dah nak ke tesco tu..bliau pon explain la..bla bla bla..huhu...so far aku paham n dapat imagine la sign kat kiri kanan..thanks u all..so helpful.. :) erk kalau adik aku ngan kawan dia takdek transport terpakse ler aku el..eehehehe..el yang dirancang..haha..ala aku tak sempat ar nak isi borang cuti rehat..ehehe..tapi aku da inform boz pon..if la..adik aku kate kemungkinan member dia ade transport..so rileks2 suda..
wahh so tired.. (z.z) banyak sangat keje..aku pon tak tau apsal la aku banyak sangat keje..padahal buat keje bese2 je..tu lum kene buat paper pon..he..gediks!balik pon asik lambat..ekh yelah ko kan asek late in je kan..huhu..tapi layan kan jelah..oh by the way..letih2 pon aku ajak dania balik keje tu singgah pasar tani..beli barang basah n usha sumthin tuk member aku..aku zero pasal menatang ni..so kalau ko suh aku usha tu aku usha yang tu lah..mane la aku tau ade idup ke mampus..kaler itam ke putih ke ape jadah..pastu nak sentap king of sensitip nehwey..sile open ur eyes big big boleh tak..at least aku nak tolong member aku tak amik port mase n penat aku..tapi skang aku rase cam tak worth it..no thanks pon from that person..kalau tak sebelum ni,mesej kemain kalau boleh ari2 nak remind kan..huhu..sorry i have to say this here..sebab aku terase..huhu..nilah gune nye ade belog..tempat lepaskan tension kat sini..haha..
i'm super duper dem tired today!haiyooo.. (!_@)
n pls do not disturb..
keh nite peeps!!
:)

4 comments:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

haeh.. bunyi lain.. mcm syi0k.. da dpt kje.. pagi2 adik awak bukak tingkap luas2 kasi rezeki mari mas0k (j0ke) :)

ek.. itam putih ape itu????????..
desperately tired aiya..huhu
dun forg0t smthg lo.. sabtu&ahad ecah lepakzz dirumah ape ada hal..

baca panjang komen panjang lalala.. jgn mala aa.. haihhh.. :p

ain said...

haha..takdek hal la..lepak rumah la best.. ^^,
yezza..bliau amalkan pagi2 bukak tingkap kasi itu rezeki masuk..tapi kalau bgn pon dah kul 8pg ape kejadah nye..ha..
itam puteh mate itam ku..wahaha!!

Taib ^ _^ Cr0zex said...

i see.. bgn pkl 8 pg dats y adik awk dpt keje dah nyer.. he...

ahaks... puji diri nmpk..keke

kal0 omputih da biru putih kelabu ..eceh wah.. ngee... ^.^

ain said...

haha.. :p