19 January 2011

ecah dan fail2 nye

oleh kerane aku ade alergik ngan fail dan nak tak nak terrrrrpakse deal ngan fail jugak make aku kene lah buat sumthin..ye tak..tak kan lah aku nak nyusah kan idup aku sebab kes fail..jadi ni lah aku buat..key in dalam comp..nak carik tekan je ctrl-F..abes cite..yer dia agak menyusahkan sebab ko kene buat dua kali key in..key in kat comp n tulis manual kat minit sheet..tapi datang anging lintang pukang malas! aku print kaler..hehehe..tu pon naseb ar..kalau ade stok ink printer kaler..printer opit stendet itam..kalau abes jawab nye buat manual la..ha..okeh its not lawak.. :| siyes tak syiok..kene tulis like budak skola..he..ke aku yang dah malas nak tulis..huhu..kang aku dah pindah balik jb ke aku dah takde kat muke bumi ni..orang seterusnye takdek la suffer nak mencarik fail..agak ar oi..da jilid 13 nak carik satu fail je..tak kan nak punggah semua fail ye dak..haha..

fail ecah!



2 comments:

RadinAden said...

ceh konpiden je dpt balik jb.. hahaha

ain said...

muahaha..kuang asam ko..
ye ye o0o je ckp kan..cam sng pulak nak dpt tkr..haha..doa2 la wey aku dpt.. :p