25 January 2011

SE-dua-tige-RAM


petang semalam balik keje terus ke pandan indah..tapi masyAllah jem dia..tersangattt lah luar biase..rupenye ade 3 accident..patut lah..tak kesah janji kitorg selamat sampai ke pandan indah n selamat balik..balik2 rumah badan dah letih giler..mand2 makan tros bam!bak tajuk lagu flo rida yang di ejas jadik 'mate cannot handle me' lah..pukul 10 aku dah lelap okeh..sile pecaye!he..hah sengih2 dulu..pasni takdek sengih2 dah..


aku kalau da ngantok sangat tak kesah dah bantal kemane simot kemane tau2 dah tdo..sedar2 aku dengar cam orang alih perabot duk / kat kerusi..kuat giler sampai aku leh terjage..ekh ke aku senang terjage..huhu..aku assume owh dah suboh la nih.. *ignore* cube lelap balik kunun2 bunyi alarm la baru bangun..ekh2 dia bunyik lagik..pusing punye pusing..golek punye golek..tak lelap2 jugak..aku feeling2 cam dah lameeeee gile aku tdo..aku pon decided nak tengok jam hp..

1:43AM!!oh shit!

ye dan2 tulah bulu2 roma aku nak meremang mengenangkan bunyi2 yang aku dengar tadi..tapi badan aku rase panas..bunyi dia macammmm aku cube ubah kedudukan sofa/besihkan ruang bawah sofa..ekh kalau korang tengok aku kemas confirm korang nangisss nye..kalau boleh anggkat sofa tu aku nak angkat alih tempat len sapu2 mop2 pastu letak balik..pakkal je sofa tu berat..bile berat n ko nak alih mesti la dia kuar bunyi geseran yang kuat..ecewah!ee geli2 pulak aku type ayat tadi tu..nanti la yer aku ejas ayat tu..<--ekh dah merapu merepek merewang marangkerapumarangsekeper suda mari~~~~cukup3..

mulelah aku teringat budak2 opit penah cite pasal mistik2 tu ini..wey..taknak la..memang aku tak nak pk pasal tu..tapi makin aku tak nak dengar makin kerap pulak bunyik tu..eyyy..wa suda gelisah..owh siyes aku tak brani nak bergerak dah pusing badan tengok tempat lain selain dinding tepi aku..kalau ade gam aku rase nak gam2 je badan aku kat dinding tak kasi dia pusing2..huhu..tak jalan gak..okeh fine..aku decided surf tenet..tengok fb..sape jelah yang nak online 2 3 pagi wey..aku tengok belog..cari lagu..dengar lagu..da takde ape nak cari aku off lappy..bunyi kerusi terjungkit2..gigih cube nak tdo lagi..gagal!

at the same time aku ade le bace2..qamat kat setiap penjuru bilik..surah macam2 surah aku bace..ade gak le terbalik2 aku bace..nebes campur pk bukan2 nye pasal..huhu..bile aku dah tak leh lena mule la aku ingat2 balik perkare2 lepas..n paling worse bile aku ingat aku da lame jugak aku tak ngaji..rase last aku ngaji mase awal muharam sebab nak bace doa akhir tahun & awal tahun..Ya Allah..lalai nye aku.. (T_T) around pukul 4 pagi bunyi tu dah berkurang..tapi......

sampai ke suboh jugak lah aku tak leh lelap..sebelum alarm bunyi aku dah off kan..mand siap2..siap gi keje pon cepat..sempat brekpes kat rumah lagik n sempat sampai opit sebelum pukul 8..huhu..hasilnye..today i'm dem mess up!otak aku cam lembap je nak bagi tindak balas..contoh nye pagi tadi kat rumah..aku nak amik handbag dengan bakul2 limau aku seret skali..padahal aku da rase berat nak pegang..tapi aku seret gak..bley gitu..eyy..pas lunch kang ade meeting pulak..bertahanlah cik mate!! (O_O")

hah!nak kuar rumah pagi tu aku try usha rumah kat atas rumah aku..tingkap dapur tutup rapat..berlangsir..takdak lampu..dah gi keje kot..ade baju sidai kat ampaian..ok~~~~~tak brani nak sambung ayat seterusnye..pastu aku wonder why 1st residents rumah aku ni pindah dulu..huhu..pasni taknak duk rumah sengsorang..tak pon minum susu bagi tdo malam lena tak dengar pape tak pon tdo pakai ear plug..ah ko ecah..dan dan tu taknak tu taknak nih..cess..







p.s.: nyah!aku feeling2 tak larat nak jogging petang nih..aku tengok ko jogging jelah ekh..kire aku ala2 coach ko lah..hakhakhak! ^^




7 comments:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

Ow.. area pandan indah tu actually mmg selalu jem...

diganggu ye mlm td..

ain said...

aah kan..berpeloh2 ketiak bawak kete..hakhakhak!

Unknown said...

betui ke beb?? seramnyeeeee...baca ayat kursi banyak2 tau..

ain said...

halah wei..tapi semalam aku da double triple confirm atas rmh aku tu ade org duduk bukan rumah kosong ke hape..huhu..
erk aku bace surah tu terbalik2..da lame tu br prasan awat tak abis2..rupenye pas ayt 2nd last tu aku gi sambung manzallaziyasfau~~~.... (+.+")
sile jgn contohi saye..

Taib ^ _^ Cr0zex said...

k0hkohk0h.. (gelak y popular sewaktu ketika dahulu) .. hehe..

Taib ^ _^ Cr0zex said...

mmg pel0h bile lalu situ..

ain said...

tau xpe..extreme btl drver kat sane..huhu...