23 January 2011

baju pengapit

we are officially pengapit pakserela for dania wedding n we decided to wear baju kaler hitam gold okeh..huhu..mintak2 la mak beliau tak marah tengok kitorg pakai baju itam ni..haha..n agak2 boleh tahan ke aku pakai baju ni sampai ke petang..*pengsan* huhu..usha punye usha last2 beli kat pasar tani depan opit aku je..ehehe..kate mau plain kan..nah hambekk nih..satu ina punye satu aku punye..dah jangan gaduh2.. :p ina plan nak buat baju kurung moden..aku pulak plan nak buat baju kebarung suda..kain pattern ina ini kain baru..chantekk..tapi aku tak berkenan ade batu2 nih..n nti aku malu2 jamban nak pakai gi opit..thats why la aku pilih thai silk yang dah season suda..lagipon kain jenis ni senang/chantek buat kebaye ke kebarung ke..jom tempah!huhu..

our baju pengapit

15 comments:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

wah.... beli kain suda.. :p

chantek2.. :)

ain said...

yezza..tapi tengok la..kang da nak dkt2 ngan majlis mest sy tkr pkai bj len..haha..

Taib ^ _^ Cr0zex said...

tukar y lg chantek.. eh2..

ain said...

haha..tengok jelah mase tu nanti.. :p

Taib ^ _^ Cr0zex said...

Oyeke.. bulan bp majlis tu..

ain said...

bulan mac ni..nape??mau datang rewang kah?hehe..

Taib ^ _^ Cr0zex said...

oh rewang :)..

bt kt mne majlis tue?

ain said...

kat batu pahat..

Taib ^ _^ Cr0zex said...

oO.. bp ari bulan.. :)

ain said...

19/3 rmh blah pmpn
20/3 rmh blah lelaki

Taib ^ _^ Cr0zex said...

ow.. mksdnye 2-2 dekat batu pahat lah yer.. :)

ain said...

tak jugak..derang dekat2 je..dania kt bt pht..blah laki kt muar..

Taib ^ _^ Cr0zex said...

Owh2.. mm..

Taib ^ _^ Cr0zex said...

bp jam dr bt pahat ke muar..

ain said...

setengah jam je kot..huhu..