06 January 2011

PTPTPu

ala jangan cakap korang takdek sebut camtu..confirm ah sume pon akan sebut ptptpu..ngaku cepat! >:) tahun lepas kan derang ade announced pasal caj perkhidmatan dari 3% ptptn nak turunkan kepade 1%..weh tahun ni last aku potong loan ptptn..tapi duk usha2 hutang aku ade lagik 5k..banyak lagik tu..eee!stresss dol..tu yang aku apply..so semalam da dapat surat tawaran..tenkiu2!dia suh follow instruction yang dia bagi..aku pon buat la..kejap je..depan2 boz aku kemaskini..gile gigih tak bertempat kan aku.. :p pastu jenuh la aku nak explain ape yang aku buat..kalau explain pastu dia nak tolong bayar kan best gak kan..ahahaha..hampeh ko!sile berangan jek.. :p

aku sekeping surat kad tawaran


daftar untuk kemaskini


dah kemaskini, submit balik kat ptptn untuk derang proses.

jenuh gak ari2 nak kene bukak email check jawapan dia..memandangkan pagi ni boz aku takdak kat opit aku gigih godek2 mane nak cari tempoh proses..jumpe!setiap 10hb ptptn akan emailkan dokumen tawaran tu..mean aku submit semalam 5/1 so aku kene tengok 10/2 or bulan berikutnya kalau name aku tercicir ke hape..mintak2 la dapat kan..huhu..bosan nye update belog pasal hutang pulak tu..
tapi tu tak panas lagik..ni ade lagik panas..membare je ati aku..minyak ron97 nek seposen lagik..Bab A Bab 1atu!aritu dah nek ni naik lagik..aku tau derang dah tarik balik subsidi minyak tapi aku nak tau mane pegi duit subsidi tu..eeee shit ar!>.<"



3 comments:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

sape je y seb0t PTPTpu. hikhik! :P

ain said...

hah tu!!awk la tu.. >:p

Taib ^ _^ Cr0zex said...

bukti ada xpe.. bole gelak.. :p

yep.. bt0l lah.. mane pegi subsidi minyak, ada y kate tgh kaji balik.. di bt p'strukturan semula skim subsidi myk.. aisey~..