03 January 2011

berubahhhhh!!


maap takdek pape pon yang berubah..sume same je..tadi tu propa je lebey..wahaha.. >:p aku dengan redha nye ngaku bahawesenye arini otak aku weng2 je..ade ke suke ati mulut aku je panggil incik mimos tu pn rashidi???padahal orang tu lelaki okeh..adoiiii..seb baik over the phone je..kalau depan2 haroslah aku terjun tasek depan ni serta merta tak timbul2..tak cukup ngan tu aku nak transfer call kat officer aku tapi aku pi transfer kat ext officer len..sengal betul!baru 3 ari tak keje aku dah tak ingat numbers tepon company/ext officer..kalau sebulan tak keje mungkin aku lupe opit aku kat mane kot..wakaka!weh tak funny okeh..tu belum masuk aku nye typo error lagik.. (T_T)


tengahari tadi pidot (murnialiah) tepon..suare dah sebak2..aku dah tau dah pasal ape..hehehe..tapi tahan gelak..tahan nih duk tanye kenape pidot..'kakak..kakak pegi skola..kakak nek atas(kelas dia kat tingkat atas)..adik tinggal'..kahkahkah!!aku dah agak dah..confirm pidot sentap nye..mak aku cakap gigih bawak beg ngan pencil, skali tengok kakak je masuk skola..ehehee..lawakkk dol!haha..owh kakak, u r so sweeet in ur school uniform..suke2!tapi apsal la papa ko amik video just 4second..aku sekeh gak bliau tu kang..cet cet!saje bagi aku teruje lebih2..'nak tengok balik ar rumah'..pergh siyot tol statement tu kan..kalau la kulai tu dekat cam seremban memang gigih aku ulang alik tetiap ari..huhu..



keh mau sambung buat keje..eceh!bajet rajin ar tu..cet! :p

No comments: