06 September 2010

verangan jadik venyataan

jadik gak plan nak buat biskot raye..bukan sejenis tapi dua jenis biskot raye..hahaha..sile kagum ngan diri sendiri..banggo tak hengat la kalo omak den tau nih..haha..tapi aku nak kasi surprise kat bliau ngan kak long aku jangan sampai terberanak suda..hihi..stat jumaat malam pas buke..1st buat cornflakes dulu..

menu buke pose kitorg..
masak labu masak lemak, ayam goreng (plan nak beli ikan tapi time kitorg nak beli kedai incik ikan da tutup..make secare otometik kitorg beli ayam), sambal belacan & kek lapis sarawak (bozz bagi!)
terbaik!!

yihaaa!
cornflakes in papercup.. :p

bakar dalam oven bukan dalam esbok

akhirnye~~ :)
suke suke!

buat 3 kotak je..tu pon da banyak..huhu..dapat tuk 4 rumah..pastu sabtu tu sambung buat lagik..tapi buat pas buke la..kalau buat biskot siang ari mau nye aku meroyan nak rase..hahaha..siang tu kitorg jalan2 soping raye..kat sunway suda..kul 11 da sampai okeh!sile caye..sampai kul 6..aku taktau la apsal..7 jam dalam tu aku tak beli pape..memang da hint2 nak piyet la nih..confirm sume bende aku nak berkire..syit la!last2 aku beli headband jekk..watdehella..huhu..

kasot raye tunang dania..wakakaka!
okeh2 aku tipu.. :p

maap. anda di rejek!
aku mms kasot ni kat adik..kaler biru tu match ngan beg jlo bliau..tapi dia taknak..masalah tul la minah ni sume taknak..duit ko nak pulak ek..cube cakap duit pon taknak takpe..confirm aku tdo sengih2 gembire..ehehe..

moi, dania & ina..ina berangan!

moi with ina :)
tu moi new headband..beli2 tros pakai..

balik daripada sunway pegi equine buke pose kat sane n dania nak claim voucher body shop..kat ctu baru la dapat beli..compact powder baru y xbrape nk lame jatuh besepai by budak kicik 2 org..n blusher yang ni memang da abes..balik rumah tros sambung buat biskot..buat biskot coklat crispy!giler simple..xyah bakar2 pon..kul 3pagi siap sume!huhu..penat tahap dewa marangmerapumarangsekeperlah..ha..

bahan-bahannye
hp babywhite tu tak termasuk yek.. ^^

papercup sokmo

cepatlah sejuk! ^^

aku suke bab2 susun2 nih..huhu..

hasilnye..tadaaaa~~
cornflakes madu & coklat crispy
terbaik!

pembahagian ikot rumah memasing..
::bekas xcukup harap maklum::
buat aku tak sabar nak balik jb jek..aish~~
:)

No comments: