11 September 2010

posing sini sane situ sinun

hari raye kedua barulah kitorg dapat bejalan raye..mule2 g kg melayu pastu tmn u pastu felda taib andak pastu ry kat rmh sendiri..kuar dari pagi sampai petang..sampai2 rumah ngantuk tdo!hehehe..
1st mest la tepek pic owner belog dulu..
maaplah pic blur..almaklumlah gne camera hp 1.3mp..pic dalam digital camera lum transfer lagik..masing2 mim+alip+lasssss nak naik atas amik cable camera..huhu..

moi with moi beloved mak ayah!!
ni pic 1st ari raye..
agak2 aku ikot mukes sape..he..


adik & akak aku & murnialia..
comel & gebu..ehehe.. :p
time ni kitorg g beraye kat rumah mak ngah kat kg melayu..


murniamira & murnialia in red..time ni g beraye kat rumah mak sedare omak kat felda taib andak..huhu..i masuk kampung mawi u~~~~ni 1 yang aku duk xkenan..bile aku cakap kampung aku kat kulai..mest orang2 yang tanye tu respon 'oo kampung mawi ek..'sekampung ngan mawi la nih' 'same ngan ina mawi'..watdehella..asal kulai je mawi, mawi ina..cesss..kang aku jawab kulaifornia korang kate poyos pulak..adoiyai..


3 comments:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

murniamira & murnialia da sekola nnt mesti bijak :-)

Taib ^ _^ Cr0zex said...

p.s : felda taib andak tu pemes seketike..he.. ke felda sempena name sy 'TAIB'.. haha.. huhu..

ain said...

aminnnn..:) itu budak celik mate celik mulut celik kaki..he..

ahaks..sile jgn perasan ek..felda tu femes sbb mawi okeh.. ^^